Po kandidátovi na pozici elektronického inženýra se vyžaduje znalost simulací obvodu, vstupních schémat, vysokorychlostních rozhraní, zkušenosti s prototypováním hardwaru a další odborné technické požadavky. Výhodou pak bude znalost systémového designu ARM/X86, radiových frekvencí a antén, znalost rozložení základních desek, certifikace FCC apod. Kandidát pak bude pracovat přímo s hardwarovým týmem (takže Valve má už celý hardwarový tým) na designování, koncipování a vytváření nových typů vstupů a výstupů a na hardwaru samotné platformy.
Nemůžu si pomoct, ale to nezní jako klasické PC v barvách Valve nebo Steamu. A jen “další” konzole to taky asi nebude. Je už dlouho známo, že Valve zkoumají různé biometrické formy sledování reakcí hráčů, mají mezi sebou psychology na plný úvazek, kteří jim pomáhají analyzovat chování hráčů. Z Valve by tak mohlo vylézt něco hodně zajímavého a experimentálního. Pokud z nich teda vůbec něco vyleze. Jak dobře víme, tak jestli někoho něco netlačí, jsou to právě Valve...