Ukázka PhysX v MP levelu Ghost Recon Advanced Warfighter 2
zdroj: tisková zpráva

Ukázka PhysX v MP levelu Ghost Recon Advanced Warfighter 2

25. 6. 2007 11:11 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

PC verze hry Ghost Recon Advanced Warfighter 2, která byla odložena na polovinu července, se bude od X360 předchůdce lišit i simulací fyzikálního prostředí - konkrétně půjde o hardwarovou akceleraci přímo prováděnou kartou AGEIA PhysX.

V jedné speciální multiplayerové mapě nazvané AGEIA Island totiž bude vše zničitelné. Do čehokoli se na ostrově střelí, rozpadne se to na ty nejmenší součásti, jako by to byla ohromná skládanka. U každé součásti, objektu ve scéně, je předem stanoveno, jak bude reagovat na určitý podnět. Plot se tedy dá prostřelit, rozhledna zbourat, barák vyhodit do vzduchu a tak podobně...


Kromě toho bude v mapě komplexní vegetace a hlavně hardwarově akcelerovaný systém závanu/poryvů větru. To funguje tak, že všechny objekty normálně reagují na podněty vyvolané hráčem, ale zároveň reagují ještě na podněty vyvolané automaticky, v rámci prostředí. Takže efekt "větru" si pohrává s každým maličkým objektem ve scéně, s každým smítkem (a že jich je hodně), spadlým listem nebo větvičkou. Na vítr reagují i objekty jako vlajky a kokosové palmy.
zdroj: Guru3D

cappy
Smarty.cz

Nejnovější články