Světa The Order: 1886 by měl kombinovat legendy o rytířích Kulatého stolu, viktoriánskou Anglii, fantasy, trochu steampunkového pohledu na budoucnost a další přísady. Je potěšující, že tvůrci chtějí do herní podoby legendy o Artušovi a jeho rytířích přidat relevantní odkazy na keltské osídlení Británie, odkud zřejmě část legendy pochází.
Posun vydání nepovažuju za nijak trýznivé, byť chápu, že jde pro PlayStation 4 komunitu o lehkou ránu, protože The Order: 1886 je očekávanou exkluzivitou. Začíná být ovšem jasné, že půjde „jen“ o lineární a silně scenáristicky řízenou střílečku. U takové je lepší, když si její tvůrci vyškemrají pár měsíců na vývoj navíc, aby hra přinesla zajímavý příběh, atmosféru viktoriánského Londýna a půjde o skvělý zážitek. Právě na to musí The Order: 1886 sázet, pokud nevsadí na novátorské herní techniky.
zdroj: Archiv