Hlavní devizou tedy budou nové možnosti, a to včetně rozrostlého vesmíru obsahujícího rovnou tři nové systémy – Home of Light, Toride a Cold Star. První jmenovaný je bohatým systémem, ve kterém si lze obchodováním přijít na zajímavé peníze, Torida nabídne dosud nejnebezpečnější oblasti, jež jsou však velmi lákavé na průzkum. A konečně Cold Star nabídne oblast velmi bohatou na nerostné suroviny. Jak vidno, na své si přijdou jak bojovníci, tak i obchodníci a těžaři.
Další zajímavou novinkou je možnost budovat překladiště, ve kterých lze uchovávat nerostné suroviny a jiné bohatství. Zároveň také hra nabídne nové možnosti začátku příběhu – nově nastupující hráči tak budou moci naskočit rovnou do víru dění například v roli bohatého obchodníka v systému Home of Light.
Do hry nadále samozřejmě přibudou i nové úkoly, které půjde díky nové aktualizaci 4.0 podstatně pohodlněji sledovat. Systém by měl fungovat podobně, jako je tomu v jiných RPG hrách – tedy formou jakési nástěnky.
Zkrátka a dobře, v unikátní, přestupné datum, 29. února, se budou moci hráči X: Rebirth těšit ze značného přísunu nového obsahu. Bližší detaily jsou například k dispozici na stránkách Steamu.