Stig Asmussen, šéf vývoje Star Wars: Jedi, zakládá nové studio
zdroj: Profimedia

Stig Asmussen, šéf vývoje Star Wars: Jedi, zakládá nové studio

13. 3. 2024 14:00 | Byznys | autor: Pavel Makal |

Stig Asmussen sice nepatří mezi často skloňovaná vývojářská jména, přesto má na svém kontě slušnou zásobu proslulých titulů. Za zhruba pětadvacetiletou kariéru stihl pracovat na sérii God of War, řídit vývoj jejího třetího dílu, pomáhat s devátým Mortal Kombatem a následně ve studiu Respawn šéfovat přípravám Star Wars Jedi: Fallen Order a Survivor.

Asmussen nicméně loni Respawn opustil a po kratším odpočinku se vrací se zbrusu novým studiem. To ponese název Giant Skull a sejdou se v něm veteráni takových studií, jako je Epic, Riot nebo Rocksteady. 

Cílem týmu je vytvořit příběhovou, singleplayerovou, akční adventuru na Unreal Enginu 5 s tříáčkovou produkcí. S touto myšlenkou také Asmussen skládal tým, který je plný autorů se zkušenostmi se soubojovými systémy, pohybem v herním prostředí a s vyprávěním příběhů. 

S ohledem na turbulentní situaci v herním průmyslu, kdy velcí vydavatelé přistupují k propoutšění i v rámci úspěšných studií, je rozhodnutí postavit se na vlastní nohy pochopitelné. Tým plný zkušených vývojářů se zajímavým konceptem snad dokáže vzbudit zájem investorů. Přestože žádné detaily o chystané hře neznáme, finanční ředitel studia, Anthony Scott, vyjadřuje přání, aby hráči sledovali každý krok vývoje. Uvidíme, jak sdílné bude studio v příštích měsících a letech.

Nejnovější články