Tedy od tvůrců, kteří si už prošli vývojem velkých her, mají prověřené schopnosti i zkušenosti, jen by si teď rádi zkusili něco menšího a možná i do jisté míry experimentálního. Jednoduše něco, na co nepotřebují armádu stovek lidí a pět let vývoje.
Private Division, potažmo Take-Two, takovým vývojářům ani nebude brát značky nebo rovnou kupovat celá studia, skutečně chce sloužit jen jako „externí“ vydavatel. Nová vydavatelská značka se tak postará primárně o podporu během vývoje, o lokalizaci, testování, QA, certifikaci na konzole, marketing a podobné, pro malá nezávislá studia náročné věci.
Take-Two navíc rovnou jmenovala několik projektů, které vyjdou pod hlavičkou Private Division. Bude to například prvotina Panache Digital Games (v čele stojí Patrice Désilets, jeden z otců Assassin's Creedu) jménem Ancestors: The Humankind Odyssey, nebo zatím neoznámené RPG od The Outsiders s kódovým označením Project Wight.
zdroj: Archiv
Svou troškou do mlýna přispěje i Obsidion Entertainment, v jehož kancelářích pracují tvůrci Falloutu Tim Cain a Leonard Boyarsky na novém, zatím stále neoznámeném RPG. Další neoznámenou hrou je sci-fi fps od V1 Interactive, kterou vede Marcus Lehto, jeden z tvůrců Halo.
Nejblíže k vydání ze všech her pod Private Division má Kerbal Space Program, který Take-Two koupila v první polovině letošního roku. Zatímco Kerbal Space Program vyjde ve své vylepšené verzi na konzole už v lednu, žádná z ostatních výše zmíněných her nevyjde dřív, než v dubnu 2019.
Private Division také plánuje všechny hry vydat pouze digitálně s tím, že případné krabicové verze jsou pouze otázkou poptávky. Pokud bude o danou hru velký zájem a náklady spojené s výrobou a distribucí krabicové verze se vyplatí, budou k mání krabicové verze.