"Máme otevřenou mysl a jsme flexibilní, ale zatím nemáme v tomto směru co oznamovat. Pro každou společnost je podobná služba, ve které zákazníci platí takovýmto způsobem, obtížná. Myslím si, že to je potřeba udělat společně s dalšími firmami, což je také důvod, proč je to teď pro EA taková výzva," zhodnotil až překvapivě upřímně Zelnick službu EA Access v rozhovoru s MCVUK.
Zrovna Take Two má přitom docela bohaté portfolio, které by službu tohoto typu mohlo utáhnout, ale Zelnick má bez pochyb pravdu v tom, že společně s dalšími firmami by to bylo pro zákazníka lepší. Kdyby se spojily EA, Take Two, Ubisoft, Activision, Capcom a další a za nějaký měsíční poplatek nabídly své katalogy hráčům, bylo by to výrazně lákavější než jen omezená nabídka her jednoho vydavatele.
Zelnick v rozhovoru potvrdil, že Take Two se firmě daří obzvláště v digitálu, který roste stále víc, a tak se chce firma v příštích měsících a letech zaměřit na přetrvávající vztah se zákazníky i mezi vydáními her. Pod tím si lze představit spoustu věcí, ale šéf Take Two tím myslí prostě jen natolik propracované online prvky, mikrotransakce, DLC a season passy, aby hráči od produkce firmy jen tak neutekli. Čím déle budou zaháčkovaní například v Grand Theft Auto Online, tím lépe pro Take Two.
"Už v minulosti jsme říkali, že pro většinu našich her budeme nabízet digitální přídavky. Jediný případ, kdy to dělat nebudeme, je když nás něco zklame a zákazníci nebudou chtít více," dodal Zelnick. Tlak na digitální přidanou hodnotu lze krásně ilustrovat například na aktuálním Evolve, kterému mikrotransakce rozhodně nechybí. Velké a čistě singleplayerové hry bez jakýchkoliv online prvků tak od Take Two asi v příštích letech čekat nemůžeme....