zdroj: SixDaysGame

Six Days in Fallujah nabídne procedurálně generovanou architekturu

23. 3. 2021 16:50 | Bleskovky | autor: Pavel Makal |

Taktická akce Six Days in Fallujah se po letech u ledu před časem opět přihlásila o slovo a jak si můžete přečíst v Alešově komentáři, svůj politický komentář nepojímá úplně šťastně. 

Ať už jsou ale motivace autorů vrátit se ke kontroverzní operaci irácké války jakékoli, v novém traileru předvádějí spíše technickou stránku hry. Z výpovědí veteránů rezonuje především napětí a nejistota bojů v městské zástavbě, kdy vojáci nikdy neví, co je čeká v další místnosti.

Aby se tento pocit povedlo ve hře navodit, vytvořili vývojáři systém procedurálně generovaných budov i celých městských čtvrtí. Díky tomu bude každý průchod hrou trochu jiný, a vy se tak nebudete moci spoléhat na zkušenosti získané v minulosti. 

Technologie Procedural Architecture údajně autorům zabrala celé tři roky. Uvidíme, kolik hráčů bude ochotných absolvovat hru znovu, aby si naplno vychutnali její možnosti. Tak trochu se obávám, že pro lineární střílečku se jedná o zbytečnou ztrátu zdrojů, ale v budoucnu by se mohla objevit i v zajímavějších projektech. 

Six Days in Fallujah dorazí na naše obrazovky ve druhé polovině letošního roku. V plánu jsou verze pro PC i konzole.

Smarty.cz

Nejnovější články