Pokračování milionového Kenshi mění engine
zdroj: Lo-Fi Games

Pokračování milionového Kenshi mění engine

1. 10. 2020 8:43 | Bleskovky | autor: Patrik Hajda |

Tvůrci unikátního sandboxového RPG Kenshi, které bylo ve vývoji přes 12 let, dnes oznámili, že během letošního léta pokořili hranici 1 milionu prodaných kusů (po roce a půl v obchodech). Hra prý byla mezi 100 nejhranějšími hrami v průběhu celého loňského roku a spousta hráčů v ní má přes 1000 hodin.

Autoři využili této příležitosti k malému updatu o chystaném pokračování Kenshi 2. Díky prodejům jedničky se obejdou bez vydavatele, a dokonce rozšířili svůj tým na 15 vývojářů a mají nové kanceláře v Bristolu. Zásadní je, že hra přešla na Unreal Engine, i když tvůrci zkraje loňského roku prohlašovali, že se engine měnit nebude.

Původní hra běží na enginu OGRE, který pohání hry jako Torchlight II, Rebel Galaxy Outlaw nebo třeba Hob. Nová technologie prý znamená lepší technickou i vizuální stránku, takže se za změnu enginu snad nikdo zlobit nebude, i když to asi znamená průtahy ve vývoji. Nicméně datum vydání nebylo ani naznačeno, stejně jako plánované platformy.

Nejnovější články