Kenshi 2 se bude odehrávat celé tisíciletí před jedničkou, čímž si vývojáři dělají prostor pro nějaké budování světa a jeho historie. Vládnoucí frakcí je Staré císařství, jehož ruiny můžete v aktuálním Kenshi najít, zřejmě se tedy dozvíte, jak k tomuhle pádu civilizace konkrétně došlo.
Lo-Fi při vývoji používají stejný engine s menšími obměnami. Už teď se jim prý daří optimalizace líp než u první hry, která na tom taky vydělá – dočká se lepšího výkonu v některém z budoucích updatů. „Úplně nový engine by nám všechno rozbil a trvalo by nám milion let, než bychom to dodělali,“ píše na Steamu šéf studia Chris Hunt.
S původním enginem se můžou soustředit na hratelnost a obsah a neřešit grafiku. Zároveň to podle něj prý znamená, že díky tomu oba díly mohou v budoucnosti sdílet mnohem víc než jen lepší výkon. Z posunu technologií a nových nápadů může časem těžit i jednička, pokud se tvůrcům bude chtít je do svého megalomanského postapokalyptického pískoviště implementovat.
Nemáme každopádně nejmenší tušení, kdy Kenshi 2 vyjde. Snad to Lo-Fi Games nezabere dalších 12 let.