Miles Morales dostává nový zobrazovací režim, zpřístupňuje ray-tracing při 60 FPS
zdroj: Insomniac

Miles Morales dostává nový zobrazovací režim, zpřístupňuje ray-tracing při 60 FPS

10. 12. 2020 13:25 | Bleskovky | autor: Pavel Makal |

Jednou z launchových her pro PlayStation 5 je Spider-Man: Miles Morales, na němž se vývojáři z Insomniac Games jali předvést konzolový ray-tracing. Pokud jste si jej ovšem chtěli vychutnat, museli jste se spokojit s 30 FPS v režimu lepší vizuální kvality. Takzvaný Performance mód, který nabízí dvojnásobné snímkování, ray-tracing bohužel neobsahuje.

Díky novému updatu je ale všechno jinak. Relativně drobná aktualizace o velikosti 262 MB do hry přidává třetí režim, který zpřístupňuje ray-tracing při zachování 60 FPS. Přímo ve hře se z popisu dozvídáme, že v tomto módu dochází k úpravě rozlišení (patrně sníženo na 1080p, konkrétní údaj vývojáři neposkytují), kvality odlesků a počtu chodců na ulicích.

Nejnovější články