Studio Neostream se po příliš dlouhém mlčení ozvalo a sype si popel na hlavu. Svůj chystaný Little Devil Inside totiž oznámili už před lety, jenže pak následovaly odklady, nekomunikace a vůbec podezřelé ticho po pěšině.
Každopádně teď tu máme konečně veřejné prohlášení, kdy se tvůrci omlouvají, zmiňují interní problémy a slibují, že teď už to bude lepší. Studio přiznalo, že jejich cesta zahrnovala „konflikty“ a odchod členů týmu kvůli „jiným cílům a snahám“. Tvůrci na Kickstarteru vyjádřili lítost nad tím, že tyto rozdíly nedokázali efektivně zvládnout.
Neostream však zdůrazňují, že se znovu soustředí na své hlavní poslání, kterým je vytváření skvělé hry. Sami sebe popisují jako menší, jednotnější tým složený z původních zakládajících členů. V prohlášení trvají na tom, že navzdory minulým zpožděním je studio nyní silnější.
A jako menší náplast nabízí nové video z Little Devil Inside, které běží v Unreal Engine 5. A vypadá nádherně!