Chris Taylor nedávno předvedl některé funkce xboxové verze. Abyste nemuseli ukazatelem najíždět na konkrétní jednotku a pak na ní klikat, budete mít při ruce vždy tlačítko, které vám automaticky vybere nejbližší jednotku a otevře jí příslušící panel možností v kruhovém ukazateli podobném tomu z Halo Wars.
Taylor vedle toho také představil nový mód Hunker, který vašemu veliteli umožní se během bitvy skrčit a schovat před nepřátelskou palbou. Pokud by tento dočasný kryt nevydržel a už to vypadalo, že vás protivník dostane, budete se moci katapultovat ven a v provizorním modulu pak doplachtit až zpět na základnu.
zdroj: Archiv
Supreme Commander 2 GC nahrávka 1
Hra přinese také sedmadvacet nových experimentálních jednotek, např. obrovitého mecha King Cryptor, vyzbrojeného několika těžkými kanóny. Takové jednotky ale budou stát spoustu zdrojů a ty nebudete mít k dispozici zrovna vždy - od toho tu budou tzv. mini-experimentální jednotky, které postavíte rychleji a za měnší náklady. Téměř ke všem budete mít přístup od samotného začátku hry, kdežto na jejich "plnohodnotné" verze si vyděláte teprve v průběhu kampaňě.
Supreme Commander 2 poběží v plynulých šedesáti snímcích za vteřinu a vyjde někdy příští rok pro PC a Xbox 360 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
První obrázky ze Supreme Commander 2 [16.6.2009 10:10 - levis]
Dojmy z předváděčky Supreme Commander 2 [4.6.2009 19:19 - levis]
E3 trailer ze Supreme Commander 2 [29.5.2009 12:12 - levis]
zdroj: Gamespot