Navíc podle Koticka bude počet předplatitelů klesat v průběhu roku ještě víc. Což jen souzní s tím, že Activision-Blizzard čekají těžší měsíce, zatímco je dosavadní výsledky prvního čtvrtletí příjemně překvapily. Podle Koticka se bude snažit Blizzard přidávat častěji nový obsah, který udrží zájem hráčů a přivede nové. Activision není v nějakých problémech, ostatně zaznamenal meziročně nárůst tržeb z 1,17 miliardy dolarů na 1,32 miliardy.
Čeká se ale horší obraz druhé poloviny roku, což souvisí hned s několika faktory, které Kotick vysvětluje: „Začátek roku byl solidní, ale nyní čekáme pro druhou polovinu roku větší risk a nejistoty na trhu. Změna v datech vydání konkurenčních titulů, velké zklamání v podobě slabého launche Wii U a nejistoty ohledně hardwaru další generace společně s poklesem předplatitelů World of Warcraft, to vše samozřejmě zvyšuje obavy o trh. Proto jsme poměrně opatrní“.
Zároveň ale dodává, že očekává v dlouhodobém měřítku úspěch. Ostatně není divu, Activision-Blizzard má několik velkých držáků, které odhání nějaké silnější obavy na trhu. I proto jasně deklaruje, že v oblasti nových platebních modelů zatím firma nechce nějak výrazně participovat. „Vidíme mnoho skvělých možností, jak jinak mohou zákazníci platit za své zážitky a je tu mnoho nových cest, jak monetizovat naše produkty, ale nemyslím, že u nás uvidíte nějaké dramatické změny v této oblasti, hlavně ne na konzolích“.