Zatímco moje drahá polovička bojovala (jak se dozvíte z recenze) s nefunkčním Uplay, grafickými ovladači, balastem v podobě GeForce Experience (který vytěžuje SSD disk na 30 %, aniž by se cokoliv dělo) a záhadně nefunkčním nastavením grafiky, PlayStation 4 vcelku v klidu nainstaloval pár set mega na disk, stáhl devadesátimegový patch a všechno se plynule rozjelo.
Ano, PC verze je hezčí, má trošku ostřejší grafiku a lépe prokreslené detaily, za což může nejen o ždibec vyšší rozlišení (900p vs. 1080p), ale především bohatší možnosti nastavení Ambient Occlusion a Anti-aliasingu. Právě HBAO (Horizont Based Ambient Occlusion) silně přidává na plastičnosti scény a je asi nejvýraznější změnou oproti konzolové verzi, na druhou stranu vám zapnutí HBAO na maximum v klidu sežere třeba i 15 fps.
Rozdílu v detailech na texturách si během hraní prakticky nemáte možnost všimnout, ledaže byste zkoumali zblízka každý šutr, což mi připadá z pohledu člověka, který si chce hru zahrát, přinejmenším bizarní. Faktem zůstává, že na PS4 hra po celou dobu běžela korektně a plynule, zatímco na čerstvě nainstalovaném PC s dostatečným výkonem docházelo k naprosto nepochopitelným propadům fps do jednociferných hodnot i při zírání do zdi. A není to záležitost jednoho počítače, podobnými příběhy se plní celý internet.
Další věc, která stojí za zmínku, je ovládání. Pokud se o Watch Dogs zajímáte, určitě už jste narazili na stížnosti PC hráčů týkajících se nepříliš povedeného pohybu kurzoru myši. S kamerou je všechno v pořádku, jenže jakmile potřebujete vybrat nějakou položku v menu, budete nadávat jak špačci. Naštěstí už lze na internetu dohledat různé návody jak vypnout akceleraci či vyhlazování myši. Neřeší to však problém s tím, že interface celé hry je přizpůsoben spíš konzolovému ovladači. Pokud odhlédnu od toho, že auta se řídí lépe s analogovými páčkami, pak je tu třeba i kruhové menu pro výběr zbraní, ze kterého „konzolovost“ přímo křičí.
Jestli se ale nějaké verzi opravdu vyhnout, pak je to Watch Dogs pro X360 a PS3. Vizuálně jsou na tom podstatně hůře než GTA V, prostředí postrádá detaily, dochází k poklesům fps pod únosnou hranici, auta mizí doslova pár metrů od vás a celé to vypadá tak nějak fádně, takže hráči namlsaní nejrůznějšími trailery z PC a next-gen verzí budou dost možná nepříjemně překvapeni.