Vývojáři Elder Scrolls Online o regulacích a výhodách hráčských aliancí
zdroj: tisková zpráva

Vývojáři Elder Scrolls Online o regulacích a výhodách hráčských aliancí

12. 9. 2013 14:06 | Téma | autor: Ladislav Loukota |

Ani po svém nedávném přerodu z čistě PC hry na PC-konzolového hybrida neztrácí The Elder Scrolls Online páru. Slibovanou komplexnost hry zahušťují tvůrci nejnovějším výpisem otázek a odpovědí, které řeší primárně fungování hráčských struktur. Ukazuje se, že vývojáři ze ZeniMax Online Studios při své simulaci boje o Cyrodiil spoléhají především na orwellovský systém vzájemně se potírajících tří hráčských frakcí.

"Bude-li v jedné alianci pobývat příliš mnoho hráčů, zbylé dvě strany se proti ní spojí. Zároveň však populační limit aliancí na jednu kampaň zajistí, že jedna aliance sama o sobě neobsáhne celou kampaň." slibují vývojáři v novém Q&A.

S tím souvisí i již delší dobu známé soupeření aliancí o kontrolu pevností (keep), které hráčům dodají pevná místa střetů a frakcím zase zdroj surovin. Pevnosti budou k plné kontrole vyžadovat držení dvou vlajek, od čehož si vývojáři slibují vyšší dynamičnost jednotlivých bitek. V rámci zábavnosti a regulace supermocností však ZemiMax myslí i na vyvážení hry pro méně úspěšné aliance: "Pokud dobudete pevnost od vítězné (silnější) aliance, obdržíte více bodů a surovin. (...) Pevnosti mohou být obsazeny i menšími skupinami než by se dalo čekat, šanci na to získat trůn tak mají také populačně znevýhodněné aliance."

Pro hráče, kteří na nějakou epiku hry o trůny spíše dlabou, má TESO nabídnout i starou dobrou možnost hrát spíše za osamělého vlka a brázdit pustinou v honbě za úkoly. Ani v takových končinách však úplně neuniknou dozvukům velké války. "Mnoho questů od měst i aliancí je vytvořeno tak, aby hráče poslalo do nepřátelského území. Pokud nechcete bojovat ve velkých bitvách, můžete na nepřátele narazit poblíž Chorrolu, Cheydinhalu, Brumy, Cropsfordu nebo Vlastaru," dodali vývojáři a navrch tak ukázali, že i oni si umějí vymýšlet názvy virtuálních území prostým spojováním nahodilých písmenek.

Plné a překladem nepřekroucené znění nejnovějšího Q&A ohledně The Elder Scrolls Online najdete na tomto odkazu. Hra je momentálně stále v uzavřené betě, upsat se jí stále můžete zde. Široká hráčská populace by se TESO měla dočkat počátkem příštího roku.

Nejnovější články