Nu a co se týče čerstvého patche k Duke Nukem Forever, platí spíše ta druhá varianta. Konečně tak došlo k rozšíření počtu slotů na zbraně (opravdu chcete udělat hru, která uctívá starý model FPS a dáte nám do ruky maximálně dvě zbraně?), což je pozitivní, ale stále jsme omezeni.
Jinak je tu ale řada změn, které naznačují, že tvůrci buď neudělali správný průzkum terénu, nebo zanedbali poslední dolaďování, čemuž odpovídalo i zpožděné vydání. Nicméně, asi si nemůžeme stěžovat na to, že se na hře stále dělá. Škodolibý člověk by skoro poznamenal, že vlastně ještě vývoj neskončil. Celý seznam změn najdete v článku.
- hráč bude mít v kampani čtyři sloty na zbraně
- možnost zadat oblíbené multiplayerové servery
- kompletní předělání dedikovaných serverů
- jde modifikovat pole rozhledu
- VOIP změněno na push-to-talk
- zaveden VAC anti-cheat
- podpora japonských ID na Steamu
- úprava auto-aimu
- za postřelenými nepřáteli se objevují krvavé stopy
- Steam.exe už nespotřebuje významnou část výkonu procesoru
- vylepšení kvality textur
- oprava zajišťující prevenci poškození uložených pozic
- opraveny poruchy žebříčků
- AMD Dual-Core Optimizer už se automaticky neinstaluje na všechny počítače
- opravy pro mnoho drobných bugů
3. 8. 2011 15:48 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Pokaždé, když vyjde velký patch, dá se to brát jako řádná péče o zákazníka a zároveň ukázka toho, jak šla hra ven nedodělaná.