Jelikož Valve chce pracovat s technologií Lighthouse, která potřebuje nemalý prostor pro zmapování, dotazy se týkaly i rozměrů místností, v nichž mají hráči svůj počítač a také typů místnosti, kde hrají. Ale popořadě. První otázka směřovala na to, kde se nachází váš herní počítač. S přehledem zvítězila ložnice, kde jej má 43 procent dotazovaných. S 24 procenty následuje obývák a s 20 procenty kancelář.
Zajímavé je, že kvůli systému virtuální reality nebude měnit počítač 42 procent dotazovaných. Samozřejmě část z nich se může cítit být připravená i na velké hardwarové nároky, ale spíše je to signál k Valve, že by se neměli s náročností moc utrhnout ze řetězu. Asi klíčová bude pro Valve i neochota lidí zajímajících se o virtuální realitu si kvůli VR systému přemístit počítač do jiné místnosti – celých 70 procent. Opět, část z nich může takto odpovídat proto, že mají velkou místnost, ale spíše se dá čekat, že ani VR systém je nedonutí předělat systém místností svého domova.
Nicméně, na odpovědi, kde budou případně VR provozovat je vidět, že se část počítačů přesune z ložnic do obýváku a především určených VR místností. Projdete-li si zbytek průzkumu, uvidíte, že se Valve snaží především zjistit, jak dimenzovat potřebu prostoru u VR systému. Protože se asi nedá čekat, že by v rámci komfortu dělali mainstreamoví uživatelé větší ústupky, než ti, kteří se na virtuální realitu vrhnou mezi prvními. A ani ti zjevně nejsou moc ochotní dělal výrazné změny.