Ve Skyrimu možná nebudou koně
zdroj: tisková zpráva

Ve Skyrimu možná nebudou koně

12. 5. 2011 11:05 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Co by hráče nejvíce zajímalo ohledně TES: Skyrim? Tak na to odpovídá „rozhovor“ mezi fanoušky, kteří posílali otázky skrze Twitter, a Toddem Howardem z Bethesdy.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Otázky byly mnohdy vtipné a některé informace jsou rozhodně zajímavé. Kupříkladu už se nemusíme bát toho, že by ve hře byli jen čtyři dabéři, což prý u Oblivionu zapříčinil nedostatek místa. Dabérů bude tedy víc, budou lepší a řídit je budou režiséři dabingu se zkušenostmi z Hollywoodu.

Co se týče případné inspirace mody pro Morrowind a Oblivion, odpověď byla nejen kladná, ale i konkrétní. Tvůrcům se zalíbil mod Better Bows, který dával lukům větší zranění, takže šlo zabít i jedním šípem, ale zároveň zvyšoval dobu natažení. Luky by ve Skyrimu měly pracovat tímto stylem. A když už jsme u modů, Creation Engine na němž běží Skyrim bude optimalizován pro moderské nástroje, které budou dány k dispozici v den vydání anebo krátce poté.

Definitivně bylo potvrzeno, že si nebudete moci osedlat draka (jak vás to vůbec mohlo napadnout, když s nimi máte bojovat?), ale prý se tomu zážitku v jednu chvíli přiblížíte. Tipuji, že v momentu, kdy si na draka vylezete a useknete mu klíčové partie těla. Zážitek z Nekonečného příběhu čekat nemáme. Pokud jste ovšem fandové koní, máme tu nedobrou zprávu. Ještě není jisté, zda ve hře budou. V současné verzi jsou, ale Howard jasně říká, že koně ušli ve hrách nějaký ten kus a zdá se tedy, že současný model neodpovídá dnešním standardům. Jeden z dotazů ovšem zněl takto: „Můžu zabít koně na vrcholku hory a sledovat jeho polámané tělo, jak klouže dolů stovky a stovky metrů?“ Hory jsou prý příkré a tak případný věrný oř bude padat rychle... Ale upřímně, skutečně toužíte po téhle scéně?

Levelování bude probíhat ve stylu Fallout 3 a ne Oblivion. Některé instance budou mít úpravu levelů protivníků, některé ne. Co se týče inventáře, ten bude proveden ve 3D a půjde zoomovat a rotovat. Takž všechny předměty asi budou v trojrozměrném modelu, což znamená, že se možná budete batohem doslova přehrabovat. Kouzla a předměty ale půjde „bookmarkovat“, takže je v batohu nebudete hledat... I tak to ale trochu zavání pořádným bordelem v batohu. Dungeony pak budou trochu variabilnější, zatímco v Oblivionu je dělali dva lidé, tady jich je devět. 

A co se týče HW náročnosti: „Hra je designována, aby běžela na X360, takže ji zvládne většina moderních PC. Pokud máte fakt nadupadné, užijete si vysokého rozlišení, lepších textur a pokud zvládáte DX11, budete mít zase náskok. Nicméně hra je v jádru unifikována pro všechny platformy, takže nebude využívat vysloveně unikátní vlastnosti žádné z nich. Na PC ale bude vypadat nejlíp“.

Nejnovější články