V remaku Final Fantasy VII čekejte velké změny soubojového systému
zdroj: Archiv

V remaku Final Fantasy VII čekejte velké změny soubojového systému

31. 7. 2015 10:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Oznámení kompletního remaku Final Fantasy VII na letošní E3 potěšilo spoustu fanoušků. Ale stejně tak, jak se mnozí z nás těší na využití moderních technologií, je na místě i obávat se využití moderních technologií. Protože moderní, realistická grafika sice vypadá hezky, ale některé scény a vtipy může zcela pohřbít, protože dokázaly vyznít jen ve scénáři (a grafice), kde se emoce hrají divokým kroucením hlavy a mácháním rukama. Dá se ale čekat, že modernizace a z ní pramenící změny se nevyhnou ani dalším součástem herního systému. Rozhodně to platí pro soubojový systém, který dle slov šéfa vývoje Tecuji Nomury projde „dramatickými změnami.“

Tím tedy definitivně padá mé přání, aby byl zachován ATB (Active Time Battle) systém, který by jen prošel faceliftem. Ostatně, i třeba Final Fantasy XIII využívala de facto ten samý základ a jak jí to fungovalo. Co tedy od soubojů v sedmičce čekat? Těžko říct, protože se zdá, že tvůrci chtějí vytvořit zcela vlastní pojetí. Vypadne tak zřejmě i varianta, že bude kopírovat soubojový systém, který předvedla třeba Crisis Core: Final Fantasy 7.

Nicméně, Nomura hned uklidňuje ty, kteřé se začínají obávat. „Musíme vysvětlit – nehodláme ze hry udělat střílečku nebo něco takového. Přineseme dramatické změny, ale pořád chceme, aby byl systém rozpoznatelný.“ Tak či tak se ale zdá, že současné trendy nějakým bizarním způsobem diktují, že tahové souboje nejsou „in“ a počítám, že i v tomto případě se vývojáři přikloní k akčnějšímu pojetí. Tak snad budou souboje stále „rozpoznatelné“ jako ty, jež vzešly z původní sedmičky.

Mimochodem, pokud vás napadlo, že by se ohledně designu hrdinů mohli tvůrci inspirovat u filmu Final Fantasy VII: Advent Children, Nomura už na to myslel. Ostatně, ještě aby nemyslel, když tento film režíroval. Takže určitě můžeme čekat podobné vizuální a stylové pojetí, nicméně hra nebude vypadat stejně. Přeci jen je film už deset let starý a moderní technologie už jsou někde jinde.

zdroj: Archiv

Nejnovější články