
Příběh by měl skočit do chvíle, kdy je boj o západní pobřeží USA víceméně vyřešen anebo alespoň stále řešen, rozhodně bychom neměli kráčet cestou, jíž se vydal Homefront a sledovat okupaci Spojených států. Boj by se ale stále měl odehrávat v městské zástavbě a tak není jasné, zda půjde o bitky se zbylými buňkami odporu anebo se vydáme někam mimo území USA. Vrátit by se měli kapitáni John "Soap" MacTavish a John Price. Takže nic nového? Prý ano, hlavní změnou by mělo být celkové měřítko.
Celá hra by měla být ve všem větší, mohutnější, rozmáchlejší. Doslova monumentálnější a epičtější, jakkoliv je toto slovíčko v herní branži zprofanované (a užívané v nesprávném významu). Série misí by se měla věnovat více zemím tak, jak jsou zatahovány do konfliktu, který by se mohl rovnat třetí světové válce. Prostředí by mělo být z velké části zničitelné, což by mělo v městské zástavbě vypadat... ano, ještě poutavěji. Právě ona zničitelnost prostředí a celková rozsáhlost Modern Warfare 3 by ze hry měla učinit přímého konkurenta Battlefieldu 3, který zase sází na ohromující grafiku. A asi nějakou tu monumentálnost. Bez ní to dnes nejde.