Phil označuje dřívější prohlášení spoluzakladatele studia přinejmenším za nešťastné a snaží se výroky Chrise Ashtona uvést v tom lepším světle. Dle Phila je základní premisou vývoje Evolve to, že hru budou moci autoři rozšířit kdykoli se jim zachce. Nikdy však ne s rizikem rozpolcení hráčské základny a už vůbec by nechtěli ve svém titulu užívat model pay-to-win.
Nutno podotknout, že něco takového lze na jednu stranu Philovi věřit. Turtle Rock Studios už jednou dokázali, že to myslí dobře, a přinejmenším tříštění komunity není na pořadu dne. Dokázat se nám to pokoušeli například oznámením, že veškeré mapy budou okamžitě dostupné všem. Stejně tak se jindy placená dodatečná monstra budou moci postavit i neplatičům a teoreticky by tak neměla nastat situace, kdy se někteří hráči nemohou připojit do rozjeté hry jen proto, že zavčasu nevytáhli šrajtofli a nevlastní obsah v daném zápasu přítomný.
Celkově se Phil dost zatvrzele vyhraňuje proti tomu, aby vývojáři tahali z hráčů jen tak nazdařbůh peníze. A přesně dle tohoto přesvědčení se chtějí on i jeho tým k hráčům chovat. Údajně si až příliš dobře uvědomují fakt, že řada hráčů má obavy ze ždímání financí vývojáři ruku v ruce s vydavateli. Ti tak mnohdy, dle Phila, skutečně činí a neodvádějí tím ani dobrou práci, ani službu hráčské komunitě. S Evolve by však měla být situace diametrálně odlišná. Snad...
Přesvědčíme se o tom 10. února na PC, PS4 a Xbox One. Dle Phila touha koupit si DLC vychází z toho, že se hráčům hra líbí natolik, že jí zkrátka a dobře chtějí více. Nikdy však nesmí dojít k omezení těch ostatních. Jak se k problematice DLC stavíte vy? Koupíte si čas od času nějaký ten zážitek rozšiřující balíček, nebo se podobným estrádám vyhýbáte jako čert kříži?