Nakonec to šlo, a i když se na hru občas snesla kritika, výsledek rozhodně nebyl nudný a nezajímavý. Nyní tým pracuje na Dead Space 2, pokračování úspěšné hororové akce a Mumbach rozvíjí ideu toho, jak je samostatnost v rámci velkého korporátu pro tvůrčí proces důležitá.
„Hned jak jsme dokončili Dante's Inferno, nejlepší kluci od nás se vrhli na Dead Space 2. To je ta nejlepší cesta jak sdílet technologii - máme stejný engine, technologii, prostě všechny tyhle věci. Většina z nás dělala na obou těchto hrách. Máme svobodu. Sedíme spolu v jednom patře, jsme izolovaní od ostatních.
Jasně, komunikujeme s PR, s marketingovým oddělením, ale když dojde na velké projekty, nikdy se nám nestalo, že by nám do kanceláře přišel John Riccitiello a řekl nám, že musíme předělat tohle a tohle.“
To, že se tato strategie vyplácí potvrzují prodeje Dead Space i Dante's Inferno. Nicméně co se týče druhého jmenovaného, šance na pokračování nejsou velké. Sám Mumbach říká: „Kdyby se našlo dost lidí, kteří by byli ochotni dát šedesát dolarů za Očistec a Ráj, jak se pokračování mělo jmenovat, tak jej uděláme. Ale nevím, já nejsem ten, kdo dělá tahle rozhodnutí“.
To je důležitější zpráva než následující chvála na EA. Znamená to, že na hře se aktuálně nepracuje ani v rámci pre-produkce a zřejmě marketingové analýzy EA potvrdily, že Dante's Inferno byl „one-shot“, který by komerčně mohl dopadnout nevalně jako třeba druhý Dead Rising (zatím).