2. 2. 2011 13:03 | Téma | autor: Aleš Smutný |
V poslední době se množí zprávy o chystaném a velmi, velmi očekávaném MMO Star Wars: The Old Republic a ne všechny jsou vysloveně pozitivní. Objevují se zprávy o zpoždění (zdá se, že spekulace, které posunují vydání na září tohoto roku nejsou vůbec mimo), zvláště poté, co se datum vydání ze strany EA „upřesnilo“ na rok 2011. Horší už je to s dlouhodobými zprávami o stále narůstajícím rozpočtu celé hry. Na tyto spekulace částečně odpovídá Scott Brown z EA, který sám odhaduje, kolik peněz bude potřeba pro zaplacení celého vývoje. Neučinil tak směrem k hráčům, ale směrem k akcionářům, vzhledem k uzavření třetího kvartálu fiskálního roku.
„S půl milionem pravidelných hráčů bychom se dostali do úrovně profitability, ale není to nic, z čeho bychom jásali. Skutečný zisk, který by byl úspěchem, se počítá od milionu hráčů výš“. Zdá se tedy, že má před sebou SW:TOR pořádný kus práce, protože milion, to v dnešní době není nic jednoduchého. Navíc, bez bližší specifikace ohledně toho, jak dlouho musí oni hráči platit, tak nijak ony spekulace o finanční náročnosti de facto nevyvrátil. A vzhledem k tomu, že se Brown vyjadřoval směrem k investorům, nemusel si brát tolik servítek směrem ke zdrojům nepříjemných informací. „Objevila se spousta zpráv o tom, že vývoj hry stál víc, než jsme kdy do čehokoliv v EA investovali. Nepřikládejte hráčským blogům příliš váhy. Spíše se nad nimi zasmějeme, ale zároveň je to zdroj frustrace pro ty, kteří v EA ve vývoji pracují“. Paradoxně takovéto reakce vzbuzují spíše otázky. Je pravda, že je třeba akcionáře uklidnit, ale možná trochu přesvědčivěji.