SCORE 148 s GW Factions, Dark Messiah a třemi hrami
zdroj: tisková zpráva

SCORE 148 s GW Factions, Dark Messiah a třemi hrami

22. 5. 2006 17:17 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Uzávěrka 148.

news zdroj: tisková zpráva čísla SCORE, které je k dostání od pátku, byla těsně před odjezdem redakce na E3 a to se logicky projevilo na jeho obsahu. Tedy ne že by byl nějak ochuzen o recenze titulů z přelomu dubna a května, z těch zde nic zásadního nechybí (Dreamfall, Paradise, Desperados 2, Condemned, Ghost Recon 3, Rogue Trooper, World Cup atd.), spíš tím myslíme absenci něčeho opravdu exkluzivního jako minule a také fakt, že na zprávy o novinkách z losangelského veletrhu si musíte počkat až do příště (20. června) kvůli době nezbytné k výrobě časopisu. Jeho tvůrci se to však snažili kompenzovat dvěma Might & Magic články - jednak šestistránkovou pitvou Heroes V a taktéž Tukanovým preview Dark Messiah s odhalením některých kouzel i informacemi, které prý v jiném plátku nenajdete, nehledě na rozhovor s producentem a jeho komentářem k herním situacím ve SCORE LIVE. Modrožlutá obálka nadčasově sází na onlinovku Guild Wars Factions, viz citace z článku Victora Bocana:

    Guild Wars Factions je datadisk – a je to datadisk zčásti velice typický (tím, co přináší) a zčásti značně „neběžný“ (tím, co umožňuje). Abychom hnedle zchladili rozvášněné hlavy, řekneme, co se s jeho instalací nezmění – nezvedne se maximální level postaviček a neobjeví se ve hře featury, které v ní „z principu“ nejsou (zalidněné questové zóny, aukce a podobné na server náročné věci). Zjednodušeně bychom mohli říct, že přibude nový kontinent s novým příběhem (ano, v Guild Wars je i příběh – a vůbec ne špatný, což opět poukazuje spíš na podobnost s Dungeon Siege nebo Diablem než s EverQuestem nebo Ultimou), dvě nová povolání, hrst dovedností a hromada předmětů, ale to by k Factions nebylo fér. Minimálně proto, že jde o první datdisk z mnoha (autoři slibují – a upřímně řečeno „potřebují“ jeden až dva do roka), a je tedy třeba se seznámit s tím, jakou filozofii při jejich tvorbě v NCSoftu zvolili.

    Filozofie to je zajímavá a vcelku sympatická – prostě se ve světě Guild Wars otevřel nový světadíl, a chcete-li, můžete se na něj podívat. Hrajete-li dál jenom původní hru, nic se pro vás nemění, jenom vás prostě z přístavu loď nikam neodveze, máte-li pouze Factions, omezí se váš svět naopak na novou oblast a nikdy se nepodíváte „domů“. Spojením obou her samozřejmě vznikne obrovský svět, kde můžete volně putovat mezi kontinenty a užívat kouzel a předmětů z obou krabic, čímž budou vaše postavičky přece jenom silnější a schopnější, ale jak říkáme – jde hrát i jedna jediná z nich... [více v recenzi Guild Wars Factions ve SCORE 148]
Ze tří přiložených plných her jsou si ty dvě hlavní rovnocenné a svého času sklízely nečekaně vysoká hodnocení - upíří third-person akce Legacy of Kain: Soul Reaver 2 (90%, 2001, anglická verze) a duchařská strategie Ghost Master (85%, 2003, česká verze) namísto slibovaného Freedom Force vs. Third Reich. Třetí, pouze doplňkovou hrou, jsou pak dětské závody Toon Quad (2003, česká verze). Z čtiva ještě stojí za vyzdvihnutí čtyřstránkové téma o tahových strategiích (+ rozhovor s Vláďou Chvátilem z Altaru), návod na nejtužší questy z Oblivionu, reportáž z brněnské konference vývojářů Game Developers Session 2006, preview FlatOutu 2, článek o předělávce klasiky Another World, srovnání grafických karet do 6500 Kč či povídání o herních farmářích neboli lidech, kteří vydělávají na kšeftováním s věcmi z MMORPG.
zdroj: PR

jd
Smarty.cz

Nejnovější články