Resident Evil hry musí být akčnější, tvrdí producent
zdroj: tisková zpráva

Resident Evil hry musí být akčnější, tvrdí producent

23. 3. 2012 13:19 | Téma | autor: Adam Homola |

Pamatujete na první Resident Evil hry, které byly spíše hororem, než akcí? Tak sněte dál. Škatulka survival hororů už prý sérii Resident Evil nestačí, tvrdí producent Resident Evil: Revelations, Masačika Kawata. Důvod je prostý: Call of Duty a prodeje. Podle Kawaty se prostě a jednoduše nevyplatí investovat tak velké peníze do survival hororu, když se akční hry prodávají a vydělávají výrazně víc. “Když se dívám na data o trhu pro survival horory, tak je to v porovnání s počty prodaných kusů Call of Duty a ostatních akčních her malý trh. Resident Evil, který bude survival hororem, nedokáže prodat tolik kusů,” řekl Kawata v rozhovoru pro Gamasutru.

Podle Kawaty série Resident Evil jednoduše musí, obzvláště pro americký trh, jít cestičkou vyšlapanou čtvrtým a pátým dílem. Konkrétně Resident Evil 5 byl nejprodávanějším dílem v sérii vůbec a připravovaný Resident Evil 6 se zdá být z prvního traileruvůbec nejakčnějším dílem série. Kawata se k Resident Evil 6 nechtěl moc vyjadřovat, protože na hře nepracuje, ale řekl, že RE6 nemusí být rovnou střílečka, nemusí to být rovnou kopie CoD. Akčnější než RE5 ale bude bez pochyb. Určitý kompromis vidí Kawata v tom, že se budou očíslované díly série posouvat k akčnějšímu pojetí, zatímco různé vedlejší projekty (typu Revelations) budou moci zkoušet jiné typy hratelnosti. Takže vlk se nažere a koza zůstane celá. Skoro.

Nejnovější články