 zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       V roce 2008, kdy začínal vývoj Portalu 2 chtělo mít Valve spíše prequel odehrávající se v roce 1950, který by vynikal zcela novými herními mechanikami a rozhodně by neobsahoval ikonickou součást hry – portály. Koncept, jemuž se říkalo F-stop, přežil pět měsíců. Valve sice bylo nápadem nadšeno, ale hráči se ukázali být jednoduše konzervativní. Chtěli portály, chtěli Chell, chtěli GlaDOS. A soudě dle naší recenze, věděli moc dobře co chtějí.
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       V roce 2008, kdy začínal vývoj Portalu 2 chtělo mít Valve spíše prequel odehrávající se v roce 1950, který by vynikal zcela novými herními mechanikami a rozhodně by neobsahoval ikonickou součást hry – portály. Koncept, jemuž se říkalo F-stop, přežil pět měsíců. Valve sice bylo nápadem nadšeno, ale hráči se ukázali být jednoduše konzervativní. Chtěli portály, chtěli Chell, chtěli GlaDOS. A soudě dle naší recenze, věděli moc dobře co chtějí.Zajímavé ale je, že ona záhadná mechanika dosud nebyla odkryta a Valve si ji schovává jako potenciálně použitelnou. Možná se jí tedy dočkáme v jiné hře. A jak to všechno víme? Je to informace obsažená v iTunes aplikaci The Final Hours of Portal 2, která vás přivádí za oponu vývojářského studia a ukazuje poslední okamžiky ve vytváření této vynikající hry. Ačkoliv je placená, dosavadní zákazníci si ji pochvalují. Zdá se tedy, že herní fajnšmekři se placeného infa s kvalitním obsahem nebojí.
 
       
                     
								 
                       
                       
                       
                       
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    