Pět obtížností Hitmana: Absolution aneb ušij hru sobě na míru

Windows PlayStation 3 Xbox 360

- Téma autor: Aleš Smutný Komentáře: 0

Poté, co se objevily první záběry z nového Hitmana: Absolution, objevily se také zděšené výkřiky některých hráčů, kteří už viděli, jak se hroutí nebesa a jejich oblíbené hra se vydá vodami, kterými by neměla.

A to i přes ujišťování tvůrců, že zde bude hodně možností nastavení obtížnosti sobě na míru. Nyní bylo zveřejněno, jak to s těmi různými obtížnostmi bude a podle všeho si v této sféře nebude mít ni nač stěžovat. Takže jak to vypadá?

Enhanced: Easy bude pro naprosté nováčky a lidi líné. 47 bude rychlejší a silnější, než soupeři, hráč bude moci aktivovat další checkpointy, Instinkt (který v mnohém napomáhá, ukazuje pozici protivníků apod, podobá se Eagle Vision z Assassin's Creedu) bude regenerovat, nabízet rady a tipy během hraní a nepřátelé budou pomalí.

Enhanced: Medium vypadá jako malá výzva pro nováčky. Už nebudete s trochou nadsázky pohybujícím se stínem, na blízko už to nebude taková selanka, ale jinak jste pořád nadčlověk. Od Easy se liší tím, že Instinkt už nebude regenerovat a nepřátelé budou mít standardní reakční dobu.

Professional: Hard je první krok k výzvě. Více nepřátel a rychlé reakce budou vyžadovat přesné načasování. Odlišnost obtížnosti spočívá i v tom, že Instinkt se bude vyčerpávat pouhým zapnutím, nebude poskytovat rady a tipy a nepřátelé budou rychlejší.

Professional: Expert zní velmi sympaticky. Velmi často bude hra vyžadovat zdlouhavý opatrný přístup a postup bez vystřelení kulky. Žádné další checkpointy, Instinkt zůstává, ale opět se vyčerpává jen zapnutím, maximální počet nepřátel a ještě více urychlené jejich reakce.

Professional: Purist je název hovořící za vše. Žádný Instinkt, žádné checkpointy, žádné rady, žádný interface, jeden zaměřovací kříž.

Osobně se těším na Professional: Hard/ Expert podle toho, jak na tom bude hra s checkpointy. Každopádně myslím, že tady si najde způsob, jak si vytvořit odpovídající stupeň výzvy snad každý. A ano, je dobře, že jsou tu i lehké obtížnosti, protože někdo prostě bude chtít hlavně příběh a ne se neustále trýznit, byť to zrovna u Hitmana tak nějak patří k meritu věci.

Tagy: stealth akční

Zdroje: Kotaku

Novinky na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.