Původní cílové platformy, tedy PS3 a Xbox 360, nahradili PS4 a Xbox One, a přibyl k nim i Steam OS. Dle vývojářů jde o rozšíření stávající perfektní spolupráce s Valve, která vlastně svými prostředky umožnila i dosavadní komunitně orientovaný vývoj Project CARS.
„Project CARS vždy nabízel šílenou úroveň detailů. Ať už jde o graficky řemeslné provedení našich vozů i tratí, náš přístup k provedení počasí a denní doby nebo o emoční náboj, jenž sebou nese každý z vozů. Tyto nové, silné platformy nám proto umožní vydat náš projekt bez kompromisů v detailech a v konečném důsledku nabídnou hráčům vpravdě dechberoucí zážitek z řízení,“ sdělil v tiskové zprávě vedoucí studia Ian Bell.
K všeobecnému vydání pro všechny cílové platformy, tedy PlayStation 4, Xbox One, Steam OS, PC a Wii U, má dojít na podzim 2014.