Jak vysvětlil už koncem minulého týdne hlavní designér Kingdoms of Amalur, Ian S. Frazier, tvůrci dlouho čekali už jen na povolení, aby na patchi mohli začít dělat. Nakonec si vyškemrali alespoň patch pro PC verzi. Štvalo je to, protože chtěli připravit patch pro všechny platformy, ale řekli si „lepší, než nic.“ Začali tedy na PC updatu makat: opravovali bugy, přidali dvě nové obtížnosti a nové možnosti ohledně práce s kamerou. Než ale stihli patch dokončit, nastaly známé potíže s financemi, došlo k propouštění a šance, že se rozpracovaný patch pro PC verzi Kingdoms of Amalur podaří někdy dokončit a vydat, je tedy podle Fraziera malá až mizivá.
V minulosti jsme se sice už několikrát dočkali situace, kdy bývalý člen vývojářského týmu dodělal úpravu či patch pro hru na vlastní pěst a distribuoval to jako neoficiální záplatu. No, v případě Kingdoms of Amalur se do toho ale evidentně nikdo moc nehrne. Možná až po čase, až se všechno vyřeší, usadí se prach a bývalí členové Big Huge Games si najdou novou práci a s tím i trošku klidu a času. Třeba se jim pak po Amaluru zasteskne a řeknou si, že by lidem mohlo udělat radost, kdyby ve volném čase ten patch přeci jenom dodělali.