Máte námět či připomínku? Napište nám
Hra od animátora Ratatouille s hudbou Dimmu Borgir je...šílená
zdroj: Archiv
Téma

Hra od animátora Ratatouille s hudbou Dimmu Borgir je...šílená

18. 6. 2011 13:10 | autor: Marek Král |

Insanely Twisted Shadow Planet (dále jen jako ITSP; Šíleně zamotaná stínová planeta je prostě moc dlouhý název) vypadá, že by mohla toto léto už konečně obkroužit ohlášenou platformu Xbox Live Arcade. Kdo se o ITSP příliš nezajímal, nebo kdo jí ani nevěnoval zvýšenou pozornost po vypuštění prvního traileru před pěti lety (ani bych se vám nedivil), tomu milerád v kostce objasním, s čím budeme mít tu čest.

ITSP vzniká pod hlavičkou vývojářského studia FUELCELL GAMES, které v roce 2007 se sídlem v Seattlu založili chlapci Michel Gagné a Joe Olson coby videoherní osvětu, jak by se měly dělat klasické zboku viděné akce za využití kvalitních 2D animací. Prrr!!! Máte pravdu, trochu zvolním. Michel Gagné je pojem, který nemusíme znát jménem, a přeci jsme se s ním už někdy setkali.

Vyjmenovávat všechny projekty, na kterých Michel pracoval, by samo o sobě vydalo na samostatný článek. Spokojme se proto, prosím, s tím, co je mému srdci nejbližší: Demolition Man (film, 1993) – animátor speciálních efektů; Mortal Kombat (film, 1995) – animátor speciálních efektů; Star Wars: Clone Wars (seriál pro Cartoon Network, 2003) – FX designér/animátor; Halloween Shriekin Weekend (seriál pro Nickelodeon, 2005) – výroba/režisér/producent (práce na tomto díle je pro nadcházející ITSP stěžejní jak ze strany nápadů, tak vizuální stylizací; na odřezky toho, co se do samotného seriálu nedostalo, se můžete s velkým doporučením podívat zde). Gagné i několikrát vypomáhal Pixaru – např. v jejich Ratatouille (film, 2007) si měl poradit, jak abstraktním způsobem výtvarně ztvárnit rozličné chutě (scénka, kdy krysák Remy ochutnává sýr s jahodou). Ten výčet je opravdu dlouhý, a proto koho by zajímal celý, ten ať navštíví Michelův blog.

Joe Olson zastupuje FUELCELL GAMES coby CEO, a jeho vlastními slovy je tam proto, aby „poskytl (s odhodlanou skupinkou talentovaných videoherních vývojářů-veteránů) maximální pomoc při převádění unikátního uměleckého stylu a vize Michela Gagného z ,papíru na obrazovku‘“. Také figuruje při dojednávání podmínek s Microsoftem ohledně stahování přes jejich službu. Trojici doplňuje Andrew Scott z Vancouveru, který v projektu ITSP zastává funkci zvukového designéra, a nemýlím-li se, pak má na starost jak vlastní zvukový doprovod, tak zakomponování hitů od Dimmu Borgir, jejichž hudbu se podařilo tvůrcům do hry licencovat; české srdíčko zaplesá, když hned v úvodu hry uslyší Progenies of the Great Apocalypse ve verzi od Pražské filharmonie, která kapele při natáčení alba Death Cult Armageddon v roce 2003 vypomáhala.

Přesné datum vydání neznáme. Pokud jde o cenu, můžeme si tipnout rozmezí od 10 do 20 babek, a jak je již zmíněno výše, Xbox Live Arcade je tady primárním cílem. „Ale nikdo přeci neříká, že PC verze nebude,“ vzkazuje Michel Gagné natěšeným hráčům. My si pusťme video a těšme se taky, protože tohle vypadá – na poměry indie scény – hodně vymazleně.

zdroj: Archiv

Nejnovější články