Herní svět Watch Dogs zachová míru detailů skutečného Chicaga
zdroj: tisková zpráva

Herní svět Watch Dogs zachová míru detailů skutečného Chicaga

3. 5. 2013 18:08 | Téma | autor: Adam Homola |

Na novou generaci konzolí toho zatím ještě moc oznámeno není, ale Watch Dogs patří k titulům, které vypadají nejslibněji. Velká AAA hra s otevřeným světem, hackováním, zajímavě pojatým multiplayerem a jistě spoustou dalších novot, které vývojáři ještě odhalí. Co by mohlo ale některé hráče zneklidnit, je koncept otevřeného světa. Spousta "sandbox" her ve výsledku doplatí na to, že vám sice umožní prohánět se po stovkách kilometrů čtverečních herní plochy, ale zhusta prázdné a nepolíbené zajímavým obsahem.

Je to ale pochopitelné, protože jen horko těžko se vám bude plnit zajímavým, unikátním a relevantním obsahem obrovská herní plocha. Nejtypičtějším příkladem, který mě zrovna přišel na mysl, je Just Cause 2. Hra nabídla gigantický svět, ve kterém se dá skvěle blbnout dlouhé hodiny, ale čistě z pohledu zajímavého obsahu to už taková sláva nebyla. Nebo MMOčka, kde zabijete hromadu času jen chozením od někud někam. Watch Dogs se chce tomuto problému velkých světů vyvarovat a vývojáři slibují, že to nebude jen obří hra, ale svět bude mít i nezanedbatelnou hloubku.

“Pro Watch Dogs jsme chtěli velký svět a ten tam taky je. Můžete nasednout do rychlého auta, prohnat se celým městem a přitom jsme chtěli zachovat všechny ty detaily a tu hustotu, které si všimnete i při jízdě rychlostí 200 mil za hodinu. Důležitější ale je, že jsme chtěli město s hloubkou. Chtěli jsme hloubku a hustotu. Když půjdete na jakýkoliv roh Chicaga nebo jiného velkého města, tak se kolem vás děje spousta věcí - tohle jsme ve Watch Dogs chtěli zachovat. Město bude reagovat na všechny vaše akce a my tak zachováme tu míru detailů, která je unikátní pro velké moderní město v Americe,” řekl ve videu Dominic Guay, který na Watch Dogs pracuje jako senior producent.

...

Watch Dogs se kromě PlayStation 4, PC a zřejmě i nového Xboxu (na něj zatím není hra oznámená) objeví také na Wii U, PlayStation 3 a Xbox 360. Guay na videu potvrdil, že hra bude na všech platformách stejná, ale právě na PlayStation 4 (a PC a novém Xboxu) to bude všechno ještě lepší, detailnější, propojenější, ve hře bude víc objektů...

Prostě pokud Watch Dogs, tak ideálně na PC nebo next genu. Což bude stejně platit o všech hrách, které se objeví jak na stávající, tak nadcházející generaci konzolí, jako třeba Destiny od Bungie.

Video s názvem Conversations With Creators vyšlo na oficiálním YouTube kanálu PlayStation, takže se v něm přirozeně nemluví o žádných jiných platformách a PS4 se vychvaluje do nebes. Tvůrci kladli důraz také na propojenost - bude jedním z klíčových prvků Watch Dogs a ostatně i PlayStation 4. Takovýchto konverzací se na PlayStion kanálu dočkáme jistě ještě hodněkrát, kdy nám budou vývojáři next genových her šeptat do ouška na Soňáckou platformu samé superlativy. Vytasí se s něčím podobným i Microsoft?

Nejnovější články