Gearbox „vysvětluje" proč se zpozdil Duke Nukem Forever
zdroj: tisková zpráva

Gearbox „vysvětluje" proč se zpozdil Duke Nukem Forever

25. 3. 2011 10:24 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Odpověď Randyho Pitchforda na otázku měsíčního zpoždění Duke Nukem Forever by se mohla...

Odpověď Randyho Pitchforda na otázku měsíčního zpoždění Duke Nukem Forever by se mohla shrnout větou „stane se“. Pokud jste ještě neviděli včerejší video, v němž se Gearbox docela mile a originálně omlouvá za odklad hry, dožeňte to. Každopádně při dalším vysvětlování Pitchford zkonstatoval víceméně zřejmé: „Fakt jsme počítali s květnem. Je tu vždy prostě určitá nejistota. Snažíme se využívat naší zkušenost a vývoj trendů, abychom ji anulovali. No a jak se zdá, nejsme v tom předvídání moc dobří. Jsme ale dobří v tom, být plně oddáni našim cílům a jejich naplnění“.


Kromě tohoto klasického posypání hlavy popelem, spojeného s vychválením, přidal Pitchford i trochu rozumných argumentů. „Mohli bychom zatlačit na vydání v květnu, ale to by představovalo risk a bylo by to na úkor hráčů, kteří na Duka čekali tak dlouho“. Volně přeloženo, hra by mohla vyjít nedodělaná a to by skutečně nikdo nechtěl. Takže musíme prostě přistoupit na Pitchfordovo konstatování: „odklad byla správná volba, je to jen pro dobro hráčů“. Ostatně, ten měsíc do 10. června není tolik, pokud Gearbox vydá hru bez nutnosti okamžitě patchovat.

Nejnovější články