Cousins rozdělil free-to-play hry na tři verze. Verze 1.0 byly podle Cousinse první F2P hry z Jižní Koreje z devadesátých let. V podstatě takové, které se k nám vůbec nedostaly. Za verzi 2.0 považuje Cousins aktuální sociální F2P hry, které produkuje například Zynga a jí podobné společnosti (FarmVille, CityVille apod.). A právě ve verzi 3.0 by se mohl v budoucnu objevit ekvivalent obřího Skyrimu. U takových her prý nebude existovat horní limit pro příspěvky hráčů. Předměty, které se budou do takovýchto 3.0 F2P her prodávat prý budou hned od začátku mnohem lákavější, než je dnes obvyklé.
“Věřím, že další na řadě pro zpoplatnění freemium her budou singleplayerové hry. Na mysli mám tradiční singleplayerové příběhové hry se skriptovanými scénami, které jsou na konzolích,” řekl Cousins na konferenci, jak reportuje GamesIndustry.biz. Prý by si na F2P Skyrim klidně vsadil peníze. A zrovna velké RPG, ve kterém hromadíte schopnosti a předměty a které můžete hrát stovky hodin, se pro model F2P přímo vybízí.
V nejlepším případě prý může dnes klasická konzolová hra doufat v prodeje kolem 20 milionů kusů za cenu 60 dolarů a s náklady na vývoj 100 milionů. Což se v praxi týká v podstatě jen série Call of Duty. V budoucny by mohly mít F2P hry až 200 milionů hráčů, každého ve hře za 60 dolarů.
Počítá se i s velkým využitím rozvojových trhů, kdy každý takový trh bude mít potenciální hodnotu až 1 miliardu dolarů. Kolem a kolem by se podle Cousinse mohly ty nejúspěšnější F2P společnosti dostat až na 100 miliard dolarů, o čemž si mohou dnešní hry nechat jenom zdát. Na stejné téma probíhala debata s Lukášem Codrem v 59. podcastu Fight Club.