Hra by měla (stejně jako onen multiplayerový Dragon Age) využívat Frostbite 2 enginu a podle zdroje informací její vývoj tak nějak vázne. EA prý na místo vyšle někoho z DICE, aby s vývojem pomohl, což naznačuje, že si v Montrealu asi moc neví rady právě s implementací Frostbite 2 enginu. Ten, jak se zdá, se pomalu stává hlavní technologií celé firmy, kterou budou používat i jiné týmy v rámci EA, ne jenom DICE.
O hře samotné už utajený zdroj nic neříká ani nenaznačuje. Ale když první dva Army of Two tituly byly o kooperaci dvou postav/hráčů, tak logickou úvahou dojdeme k tomu, že Army of Four bude o kooperativním hraní čtyř postav/hráčů. A v tom případě už se vůbec nedivím, že vývoj vázne. Zkoordinovat hraní dvou lidí je v pohodě, ale představa, že se domlouvám s další trojicí spoluhráčů na společném postupu, už je taková nějaká zamlžená.