Byl to logický krok, protože v každé hře, kde to dává alespoň trochu smysl, k prodeji herní měny dochází. A nejen u Blizzardu. Na různých (většinou MMO) hrách se takto přiživují všelijaké existence a rozhodně to není jen výsadou čínských farmářů, je to prakticky všude. I u nás. Samozřejmě opět platí, že Blizzard má z prodeje zlata, stejně jako všeho ostatního, určité procenta.
Když budou vývojáři banovat cheatery tak agresivně, jako to dělali ve všech svých hrách doposud, otevírá se pro Blizzard další slušná možnost výdělku. Prodej zlata do World of WarCraft je nemalý byznys, na kterém se dá i docela dobře vydělat. Když si tohle Blizzard v Diablo III pojistí a všichni pojedou přes oficiální aukce, mohl by z toho být pěkný vedlejší příjem.
Chvílemi to skoro až vypadá, že Blizzard ve StarCraftu II a Diablu III opatrně testuje nějaké “nové” techniky a postupy, které, pokud se osvědčí, může v rozšířené formě nasadit do Titana a znovu tak posunout hranice MMO trhu dál, jako tehdy v roce 2004. Jen škoda, že Blizzard na 99 procent nebude zveřejňovat své zisky z aukcí v Diablu III, rád bych si něco takového přečetl. Třeba se ale dočkáme při další zprávě pro investory.
Kolik jste už na Diablo III aukcích vydělali vy?