Otázku výše rozpočtu Destiny šalamounsky rozsekl Pete Parsons: „Na marketing se musíte zeptat lidí z Activision, ale pokud jde o náklady na vývoj, částce 500 milionů dolarů se ani neblížíme. Podle mého to spíš odpovídá dlouhodobější investici do budoucnosti produktu.“
Eric Osborne na stejné konto dodává: „Do Destiny dáváme všechno, co můžeme, abychom naplnili očekávání fanoušků. Stejně tak Activision. Ale rozpočet Destiny, včetně nákladů na marketing a pizzové úterky, se 500 milionům dolarů vůbec neblíží.
Na jednu stranu tedy můžeme Bungie věřit, že hra nestála 500 milionů, na druhou je celkem jasné, že by o post nejdražší hry asi s úspěchem bojovala. Z těchto prohlášení je totiž cítit vyhýbavé „jistě, že nestála 500 milionů, jen jsme se dostali přes 300.“
Přesto se zdá, že kdyby se všechny firmy s náklady otevřeně chlubily, Destiny by byla na čele pelotonu. Zároveň ale Parsonsovo prohlášení potvrzuje dohady, že součástí vývoje prvního Destiny je platforma pro několik her, což znamená, že případné další díly Destiny budou levnější a snazší na výrobu.
Hráči alfa verze Destiny kritizovali repliky robotického Ghosta, kterého daboval Peter Dinklage. Parsons ale vysvětlil, že alfa verze znamená nehotovou hru a pro betu už byly dialogy Ghosta upraveny. Dabing navíc projde úpravou před vydáním plné verze.
Veřejnou beta Destiny spustí Bungie na PlayStation platformách 17. července a na Xbox platformách „krátce poté.“ Konkrétní informace se prý dozvíme brzy. V mezičase si můžete třeba přečíst E3 dojmy z hraní Destiny.
zdroj: Archiv