Nyní (určitě ne kvůli vyvrácení domněnky o konci světa a DayZ) mohl Hall v pravidelném týdenním updatu oznámit, že DayZ tým zdvojnásobil počet vývojářů o nově příchozí profíky. Nejde však o jedinou zprávu ohledně vývoje DayZ. Zmínka o posílení týmu naopak padla skoro mimochodem.
Na pořadu dne je totiž zaměření na survival prvky hry a vlajkovou lodí této snahy je momentálně vaření. Tým se v souvislosti s implementací vaření inspiroval u hry Project Zomboid. Proces vaření se jeví jako intuitivní: předmět začnete ohřívat, postupně se zvyšuje jeho teplota a po udržení potřebné hraniční teploty se změní na předmět jiný. Pokrmy půjde „spálit“ a dokonce mohou vychladnout. Studená polévka snad zálesáka postapokalyptického světa nerozhodí...
Pracovalo se také na tradičním odstranění bugů a nových animacích, hlavně v oblasti boje na blízko, uhýbání nebo přebíjení. Celou zprávu o stavu Unie, pardon, vývoje najdete na těchto stránkách.