Bohužel se nacházíme v době, kdy nebýt špatný a prostě jen bavit není dost. Zvlášť ve finanční sféře. Potvrzují to i slova Mika Cappse z Epic Games.
„Myslím, že byl Bulletstorm přijat pozitivně a lidé si užili zase trochu jiný přístup této hry. Z hlediska prodejů to bylo dobré, ale ne úžasné. Myslím, že v EA doufali v lepší výsledky. Navíc jsme udělali PC verzi hry a s tou to bylo špatné. Myslím, že jedním z problémů bylo pirátství. Ne, určitě to nebyl ten nejlepší PC port, ale pirátství je dnes prostě velký problém“, vysvětluje Capps a pokračuje ohledně budoucnosti People Can Fly.
„Strašně rád bych se k tomu světu vrátil. Myslím, že by se z něj dalo něco dalšího vytěžit. Opravdu bych chtěl vidět další hru ze série, ale momentálně není o čem mluvit. O pokračování jsme hodně uvažovali, byl nějaký základní nástřel vývoje, ale našli jsme projekt, který People Can Fly sedne lépe. Zatím jsme jej neoznámili, ale na to už brzy dojde“, nastínil trochu z budoucnosti Capps.
Nicméně to, co zde vidíme je typický obrázek her, které spadají spíše do středu v oblasti nákladů i výdělků (i když u Bulletstormu byly ty výdělky spíše dost pod průměrem). Takové hry už nejsou pro distributory natolik atraktivní, aby uvažovali o jejich pokračováních či je nějak významně podporovali v samotném vývoji. Což není projev nějakého zla, prostě jde o pragmatismus. Protože i herní průmysl je jen byznys a na konci se počítají čísla do kolonky zisků.
10. 4. 2012 10:25 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Sci-fi střílečka se slušně odvyprávěným příběhem (samozřejmě na poměry sci-fi střílečky) jménem Bulletstorm byl křtem ohněm pro polské studio People Can Fly v supervizi Epic Games a výsledek rozhodně nebyl špatný.