Potvrzuje to i Yerli. „Před pěti či šesti lety jsme se rozhodli, že chceme spojit kvality AAA titulů s free-to-play byznysem. Od té doby jsme vytvořili Warface a Gface. A pak jsme se rozhodli, že se touto cestou vydají i další naše hry, od našich dalších studií“. Jednoduše, můžeme čekat víc titulů s tímto systémem placení.
Podle Yerliho se ale Crytek úspěšně snaží posunovat laťku i v oblasti konzolového trhu, ale za dva tři roky prý F2P bude na stejné úrovni jako klasické „krabicové“ hry. Ostatně, Yerli se dívá do budoucna a s konzolemi pro free-to-play počítá. Jen momentálně zkoumají, jak by asi mohl konzolový trh reagovat, a kde by mohla být ona pověstná mezera na trhu. Navíc podle něj této myšlence nahrává fakt, že free-to-play už dobývá i USA, jinak baštu klasického prodeje her, a v Evropě dle Yerliho prostě lépe přijímáme nové myšlenky.
Napomoci tomu má i Gface, platforma, která se má stát ekvivalentem Steamu v oblasti free-to-play a freemium her. A to dřív, než se na tomto poli Steam stihne usadit. I kvůli tomu chce Crytek nabídnout šanci na Gface třetím stranám a udělat z něj univerzální uzel pro F2P hry. Nu, hodně štěstí, ale já mám pořád tak nějak raději hry, které koupím a vím, že ode mne nebudou chtít další peníze...