Chmielarz hovoří o bodování za to, jak moc dobře a nápaditě odpravujete protivníky. „Musíte zvládat skill shoty, díky nimž získáváte body a odemykáte další bonusový materiál. To je skutečný zážitek, náročný a svým způsobem komplikovaný. Ne, že byste nevěděli co dělat, ale protivníka tu můžete zabít na sto způsobů. Můžete na jednom chlapíkovi střádat bonusy za rozmanitost, je to docela výzva“.
„Navíc tu máme i příběh. Na demonstračkách na E3 jsme slyšeli spoustu nadávání, hlášek, ale my tu máme skutečně pořádný příběh, který není tak jednoduchý. Ukázali jsme jen malé fragmenty, příběh ve své komplexnosti lidi určitě překvapí, je vážný a podle mne dobrý. Říkali nám to i lidé, kteří hru testovali, byli překvapení tím, že je zde tolik dialogových scén, tolik interakce mezi postavami“.
Takže bychom asi neměli čekat tak přímočarou a trochu primitivně vyhlížející hru, jakou nám zatím autoři ukazovali, z níž se sypaly jen nadávky a tuna akce. Na akci není nic špatného, ale musí mít i nějaký tmel, který to běsnění zasadí do kontextu. Po Chmielarzových slovech je zde naděje, že Bulletstorm nakonec toho tmelu bude mít dost.
Uvidíme 22. února, kdy hra vyjde pro PC, PS3 a X360.