CCP se rozpovídalo o upířím MMO World of Darkness
zdroj: tisková zpráva

CCP se rozpovídalo o upířím MMO World of Darkness

29. 4. 2013 12:35 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Po novinkách ohledně EVE Online a DUST 514 se CCP o víkendu pochlubilo i s novinkami ohledně své třetí hry, MMO, které vychází z vynikajícího „stolního“ RPG World of Darkness respektive Vampire: The Masquerade. Ten se do herního světa podíval už ve Vampire: The Masquareade - Redemption a hlavně brilantním RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines, kterému se podařilo onen bohatý svět přenést velmi sugestivně a věrně.

Na World of Darkness MMO prý nyní pracuje na plný úvazek sedmdesátičlenný tým. CCP předvedlo i ilustrační video ze hry, ale kdo jej prý zkusil vynést, skončil s kolíkem v srdci. Video předvádělo cestu jedné upírky po střechách a střet s konkurenčním upírem, ale to pro nás není moc určující, jelikož nešlo o záběry přímo ze hry. Mnohem zajímavější jsou přidružené informace ohledně systému.

V rámci hry kupříkladu půjde aplikovat freerun po střechách měst. Což zní zvláštně vzhledem k faktu, že tvůrci chtějí aplikovat systém maškarády, tedy kodexu, který upíři musí dodržovat, aby si jich lidé nevšimli, tedy nezaznamenali jejich existenci. Protože být upír je jedna věc, ale když jste náchylní na sluníčko, z vašich krmných oveček se mohou stát nebezpeční vlci. Souboje mezi upíry ale nebudou výjimečné. Mimo bezpečné zóny, jakými bude například Elysium, se prý vyplatí zůstat obezřetnými.

Hráči budou začínat jako lidé, ale velmi brzy ve hře je nějaký upíří klan přijme. Prý půjde hrát nějakou dobu za člověka, ale tvůrci moc nepočítají s tím, že by tuto část hry momentálně rozvíjeli. Raději se soustředí na upíří stránku světa temnoty a počítají s tím, že časem třeba v rámci datadisků přijdou další supernaturálové z tohoto světa jako jsou vlkodlaci a nebo mágové. Během lednového testu v CCP prý bylo zabito skoro 3500 postav, nicméně potkat „definitivní“ smrt nebude tak jednoduché. Pokud se tvůrci budou držet pravidel, bude třeba nejen připravit upíra o všechnu krev, ale po dobití do torporu (což je takový ekvivalent komatu) jej bude třeba dekapitovat, nechat na slunci a nebo dodat dostatečné množství zranění ze speciálních útoků.

Velkou roli zde asi bude hrát politika. Nad každým městem bude dohlížet Prince, který bude mít možnost vyhlásit lov na zvoleného upíra a nebo jej rovnou „finálně“ zabít. Detaily téhle mechaniky v rámci hry ještě neznáme. Do dokončení hry je zatím hodně, hodně daleko. CCP nyní pracuje na nástrojích pro tvorbu levelů a shaderech. Takže si na World of Darkness ještě pěkně dlouho počkáme. Nicméně je jisté, že se na tomto titulu, který byl chvilku u ledu pracuje a dokonce se práce zintenzivňuje. Snad tedy vše dojde k dobrému konci. Bez dekapitace.

Nejnovější články