Jenže lidé nemají jen jednu postavu a je celkem jasné, že by si ti, co chtějí upgradovat dvě postavy, museli koupit dvě kopie datadisku. „Je velice trapné říct někomu, že by si měl koupit dvě kopie, aby dostal druhou postavu na devadesátku,“ vysvětluje Hazzikostas. „Je to divné. Proto jsme věděli, že tohle budeme moci nabídnout jako oddělenou službu.“
Mnozí hráči si samozřejmě kladou otázku, zda tento systém nedevalvuje snažení při levelování postavy. Teoreticky by k tomu ale dojít nemělo, protože si každý ve hře najde co chce. Jeden potěchu z levelování své postavy, druhý zase rovnou endgame obsah, který se k němu skrze devadesátý level dostane. I když to úplně neplatí, protože se maximální úroveň zvedne na 100, takže jde spíše o snadný přístup k obsahu Warlords of Draenor. Jenže takové MMO je velmi citlivý ekosystém a jeho komunita je na podobné akce alergická.
Druhým "problémem" je pro mnohé cena za upgrade na 90. level. Podle Hazzikostase je důvodem vyšší ceny právě to, že Blizzard nechce levelování devalvovat. „Kdybychom chtěli prodat co nejvíce těchto vylepšení, mohli bychom stanovit cenu na deset dolarů nebo tak nějak. A pak by sotva někdo leveloval svou postavu.“
Hlavní argument je tedy jednoduchý - kdyby vážně chtěl Blizzard za placený upgrade vydělávat velké peníze, stanovil by cenu mnohem níž, což je logické a uvěřitelné. Ale vrací nás to stejně k otázce, zda to vůbec dělat. Na jednu stranu tvůrci poskytují zájemcům přístup k novému datadisku a jde tedy o otázku uživatelského komfortu. Na druhou stranu, nemalá část online her spočívá nejen v kolektivní činnosti, ale v soustavném vylepšování své postavy skrze investované hodiny hraní.
Pak ale zase musíme poznamenat, že možnost koupit si maximální level u postavy existovala už předtím. Jen ji neprovozoval Blizzard, ale tuna soukromých podnikatelů a de facto nevolníků ve zlatých virtuálních dolech, kde do úmoru levelovali postavy, aby je jejich šéfové následně přes internet prodali.