Assassin's Creed III multiplayer povypráví vlastní příběh
zdroj: tisková zpráva

Assassin's Creed III multiplayer povypráví vlastní příběh

4. 9. 2012 17:34 | Téma | autor: Petr Poláček |

Zpráva z konce července, podle níž se po vydání Assassin’s Creed III můžeme připravit na nemalé množství nového obsahu skrze „tunu“ DLC, zatím nebyla oficiálně nijak vysvětlena, respektive uvedena do správného kontextu. Ve světle aktuální informace o tom, že vývojáři z Ubisoft Annecy, kteří jsou odpovědní za multiplayerovou část hry, hodlají právě v MP rozvinout vlastní příběhovou linii, však ona „tuna“ DLC začíná dávat čím dál tím větší smysl. Ale hezky popořadě.

Z dva dny starého preview na CVG vyplývá, že role multiplayeru v ACIII bude řádově mnohem větší, než tomu bylo v předchozích dílech. Jednak přibudou dva nové módy: Domination pro 2 týmy o 4 lidech; kooperativní Wolfpack pro 2-4 hráče. Dále by pak mělo dynamické počasí zajistit konstantní změnu podmínek, což by nejenom dvěma zmíněným, ale i všem dalším herním módům mělo přidat na atraktivitě.

Třeba taková hezká sněžná bouře dost ovlivní viditelnost, tím pádem i orientaci v terénu a schopnost vystopovat a ohrozit ostatní hráče. To by s jistou statičností multiplayer bitek z předchozího dílu mohlo docela slušně zalomcovat.

Mnohem zajímavější je ovšem fakt, že multiplayer bude mít svou vlastní příběhovou linii týkající se společnosti Abstrego, která se bude rozvíjet s tím, jak bude hráč levelovat svou postavu, za což mu bude hra/Abstrego zpřístupňovat nové informace, videa, složky o budoucích a současných projektech a produktech Abstrega. Na hráče tak budou každý měsíc čekat v multiplayeru nové výzvy a úkoly, jejichž plněním si bude hráč v průběhu roku zpřístupňovat uvedené příběhové propriety.

A právě v tomto bodě se potvrzení separátní multiplayerové linie začíná křížit se zmíněnými „spekulacemi“ o tom, že Ubisoft hodlá pro ACIII vydávat spoustu obsahových DLC a umožní hráčům, aby si to všechno předplatili naráz v podobě Season passu.

Ještě si sice počkáme, než Ubisoft všechno vyjasní, ale trvat už to dlouho nebude, protože Assassin’s Creed III vychází na konzolích už 30. října, zatímco PC verze se dočkáme 23. listopadu. Do té doby bude všechno muset ven. Jinak, pokud jde o speciální multiplayerovou příběhovou mini linii, tak jsem samo sebou pro všema desíti, protože každá motivace k hraní je dobrá motivace.

Nejnovější články