Jak Red Hook uvádí, jde teprve o první DLC, což znamená, že se můžete těšit i na další. Kromě toho je v plánu konečně zprovoznit podporu modů skrze Steam Workshop. Zajímavé je, že tým stále počítá s vývojem pro nové platformy. Na PS Vita si vyzkoušel, že jejich uživatelské rozhraní je překvapivě vhodné i pro dotykové displeje a tak momentálně přemítají nad tablety, kde by to hře rozhodně slušelo.
Připravuje se i vlastní merchandising, což úzce souvisí s kickstarterovými odměnami, kam spadají i plakáty a artbooky. Zrovna u Darkest Dungeonu je oč stát, protože vizuální styl, který je blízký Miku Mignolovi. A kdo by nechtěl mít nad postelí plakát s Cosmic Horrorem a nebo malebným hřbitůvkem? Každopádně, pokud jste se ještě nevzdali dobývání nejtemnějších hrobek a těšíte se na rendez-vous s upíry, Red Hook má v plánu ještě dost dodatečného obsahu.
zdroj: Archiv
Co se týče údajů o dosavadních prodejích, nenajdete zde moc šokujících informací. 94 procent prodaných kopií šlo přes Steam a to i když studio využilo hned několik platforem digitální distribuce. Nicméně samotná hra začínala v early accessu na Steamu, kde v první den prodala úžasných 50 tisíc kusů. Co se týká PlayStation verzí, Red Hook prodeje označuje za solidní – celosvětově se prodalo 50 tisíc kopií, což není špatné, vzhledem k faktu, že jde o prodeje od 27. září a hra už s pořádným předstihem vyšla na PC.
S přehledem nejvíc kopií se prodalo ve Spojených státech (46,3 %) a pak až s odstupem následují Německo a Rusko (obě mají podíl 9,3 %) a Švédsko (9,1 %). Red Hook si proto pochvalují i práci na lokalizaci, na níž si dali záležet. Ostatně, Darkest Dungeon vyšel i česky, ale my jsme se, bohužel, do grafu nevešli. A nakonec zajímavý údaj – podle SteamSpy je průměrná herní doba, jíž uživatel strávil se hrou, 27 hodin. Kolikrát přitom asi zaplakal nad hořkým koncem svých oblíbenců…?