Singleplayer: Původní hra v zásadě neobsahovala žádnou sólovou kampaň, spíš jen takovou krátkou tutorialovou přípravu na síťová klání. Tentokrát ale autoři naslouchali fanouškům a chystaná singleplayerová kampaň z Prejudice má trvat celých pět hodin, během nichž v devíti misích prožijete příběh rebelské frakce Arm of Orion a navštívíte nejodlehlejší části galaxie.
Grafika: I když původní Section 8 rozhodně nijak nezaostávalo za standardem, přece se objevily názory, že použitého Unreal Enginu 3 nevyužívá naplno k tvorbě rozličnějšího prostředí. Tentokrát se můžete těšit na nejrůznější hrátky světla a stínu, exotická prostředí i mimořádné vizuální zážitky, jako když při katapultu na povrch planety uvidíte, jak nad vámi pomalu hoří nepřátelská flotila.
Interface: Jak přiznávají sami autoři, původní hra vyžadovala minimálně šest hodin čistého hracího času na to, abyste naplno pochopili její ovládací mechanismy - to se má tentokrát změnit. Nováčci si k Prejudice najdou cestu snadno, každá zbraň bude mít jasně definované výhody i nevýhody a celkově má zkrátka jít o mnohem instantnější zábavu bez zbytečných komplikací.
Chytlavost: Podle vývojářů dnes každá online střílečka musí mít něco "chytlavého", čím hráče zaujme. V případě Prejudice by to měly zajistit persistentní upgrady postav a nejrůznější kosmetické změny, např. možnost používat víc než jednu nebo dvě zbraně.
Kooperace: Ačkoliv nepůjde o kooperativní kampaň v klasickém slova smyslu, čeká vás móde Swarm modelovaný po vzoru populárního Horde, kdy budete společně se svými kolegy odrážet vlny nepřátelských útoků.
Section 8: Prejudice vyjde v létě 2011 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.