Larry: Magna Cum Laude - rozhovor
zdroj: tisková zpráva

Larry: Magna Cum Laude - rozhovor

31. 5. 2004 0:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |

Máte rádi legraci a erotiku? Bylo už vám 18? Pak právě pro vás chystají vývojáři z High Voltage Software oživení kdysi velmi oblíbené série adventur o chlápkovi jménem Larry a jeho peripetiích v milostném životě.

Autor: Korgull
Publikováno: 31. května 2004

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Máte rádi legraci a erotiku? Bylo už vám 18? Pak právě pro vás chystají vývojáři z High Voltage Software oživení kdysi velmi oblíbené série adventur o chlápkovi jménem Larry a jeho peripetiích v milostném životě. Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude, jak se nová hra jmenuje, pojednává o jeho synovci, také Larrym, a bude ve 3D. Více vám prozradí tento rohovor s Kevinem Shellerem, výkonným ředitelem HVS.

Prosím, představte se našim čtenářům. 

Ahoj! Jmenuji se Kevin Sheller a jsem výkonným ředitelem zde v High Voltage Software. Byl jsem i producentem produktu, než se jím stal Josh VanVeld. Nyní dohlížím na všechna díla High Voltage.

Co dělá - podle vašeho názoru - z Leisure Suit Larry takovou legendu mezi videohrami?
 
Unikátnost. Nikdy předtím tu ještě nebyla hra jako Leisure Suit Larry a nic, co by se s ní dalo srovnat, také vlastně dosud nevyšlo. V době, kdy se objevila první ze série Leisure Suit Larry, byly adventury velmi populární a dobře se prodávaly. Je to ten humor a lechtivost, co nikdy předtím ve hrách nebylo, nebo alespoň ne tak dobré jako v této. Ale co je ještě víc šokující, ani za celých těch 16 let, které uplynuly od vydání prvního díla LSL, žádná hra stále nepřinesla do světa počítačové zábavy humor a erotičnost s takovým úspěchem.

Snažili jste se tyto prvky nějak začlenit do Leisure Suit Larry Magna Cum Laude?
 
Bezpochyby. Už když jsme si všichni společně sedli k plánu a návrhu hry, velmi jasně jsme všem ve společnosti Sierra a našem týmu sdělili, že těmi nejdůležitějšími dvěma prvky této hry mají být humor a lechtivost... V tomto pořadí. Nechtěli jsme hru, která by byla samá nahotinka a oplzlost. Chtěli jsme hru, která by lidi nejdříve rozesmála a teprve poté také nažhavila.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Čím nejvíce se bude nová hra od té původní série odlišovat?
 
Hlavním rozdílem je adaptace na konzole. Většina konzolových hráčů je zvyklá hrát především akční hry a ne adventury. Proto potřebujeme k uspokojení našeho publika a síly, kterou přestavuje, najít nejlepší možný způsob, jak zkombinovat styl a atmosféru původní série Leisure Suit Larry s očekáváními naší cílové skupiny. Naštěstí, High Voltage Software je z větší části tvořena právě zástupci této cílové skupiny - mladými muži. Takže jsme věděli, že bychom měli udělat takovou hru, která by se nám líbila. To bylo jednoduché. Udělat srandovní vtípky, sexy dívky a pestré herní možnosti.Tohle bychom rádi!

Prozraďte nám něco málo o tom, jak bude v LSL: Magna Cuma Laude probíhat interakce s prostředím?
 
Larryho svět je velmi živý a plný humoru číhajícího za každým rohem. Jdete k plakátu, přečtete si ho a začnete se smát. Nechte ho Larryho zkoumat a uvidíte, že vás to rozesměje. Jděte k postavičce, která stojí opodál a hovoří s jinou postavičkou a zaposlouchejte se do jejich konverzace. Opět se budete smát. Nechte s nimi Larryho promluvit a zasmějete se tomu, co Larry říká a co ony na to. Zahrajte si s postavičkami jednu z mnoha her a uvidíte, že zažijete spoustu zábavy kombinované s celou hromadou smíchu.

Jakými dalšími unikátními aspekty bude vaše hra vynikat?
 
Kupte si Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude a získáte tím něco okolo čtyř až pěti her v jedné. Je zde taneční hra jako Pa Rappa the Rappa. Je zde fotografická hra s prvky z Poke' mon Snap. Je zde také pijácká hra jako... Dobře, OK, žádné takové pijácké herní trháky ještě nevyšly, ale představu už určitě máte! V LSL:MCL je hodně her, které musíte zvládnout, a mnoho úrovní obtížnosti v každé z nich. Jsou zde "spanking hry"(Pozn. hry při kterých se dostává naplácáno na zadnici), soutěže "mokré tričko", pití míchaných nápojů, fackovací hry, soutěže v účesech a make-upech, soutěže v běhu bez oblečení přes nějaké veřejné místo (a lá Diskopříběh), atd....

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Co nám  můžete prozradit o příběhu hry?

Lépe by bylo se zeptat se, "Co nám můžete prozradit o příbězích hry!" Celkový příběh je jednoduchý. Dostat se do televizní reality show pojednávající o randění. Vícero příběhových linií je to, v čem hra skutečně vyniká. Pokusíte se pomoci onanující opici získat náklonnost jejího nic netušícího ošetřovatele. Stanete se šachovou figurkou v intrikánském plánu jedné ženy, jíž jde o nadvládu nad světem. Pokusíte se zajistit "podporu" školy, když zjistíte, že chlapec, který nosí školního maskota, je nemocen. Budete se snažit dopomoci jedné ženě ke splnění jejího snu stát se rockovou hvězdou. Na vás také bude záchrana už zmíněné onanující opičky ze zlých spárů vědy. To vše samozřejmě ve snaze získat nějakou tu "kořist".

Kolik času odhadujete, že hra hráčům zabere? Budou se během ní sbírat i nějaké body?
 
Očekáváme, že když si hráč zahraje všechno, tak mu to zabere okolo 25 hodin. Je to robustní hra. Máme více než 75 postaviček, které mají ve hře co říct. Nahráli jsme přes 95 tisíc slov dialogů. Nevím, jak to srovnávat s filmem, ale myslím si, že jsme většinu filmů v tomto ohledu předčili. Body v MCL sbírat nebudete. Zato jsou tam různě schované tajné kupóny. Jejich sbírání a útrata vám umožní přístup k nesčetným Velikonočním vajíčkům a nahotinkám.

Mohou hráči očekávat nějaká velká vylepšení v oblasti grafiky? Jaký engine používáte?
 
Vylepšení oproti starým LSL hrám? Ale samozřejmě! Bude MCL srovnatelná s dnešními hrami? Myslím, že ano. Někdy je těžké říci, jak jste se vypořádali s konkurencí, když do toho civíte tak dlouhou dobu. Ale z toho, co jsme slyšeli z venčí, lidé zbožňují provedení MCL. Já tedy také! Používáme svůj vlastní engine. Na rozdíl od jiných enginů to není výhradně third-person engine nebo engine pro first-person střílečku. Je to 3D grafický engine umožňující našim programátorům snadný přístup ke všem systémům, které současné technologie nabízejí.  To co jsme ve skutečnosti vytvořili je unikátní nový herní typ, který nelze tak snadno zařadit do nějaké standardní enginové kategorie.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
Další ukázky naleznete v sekci screenshotů

Budou ve hře i nějaké erotické scény? Bude hra nakonec pouze pro dospělé?

Erotické scény? Nahotinky? Kyprá poprsí? Posouváme hranice toho, co kdy předtím bylo uděláno. Byli jsme neustále v kontaktu s ESRB ve snaze dodržet podmínky pro kategorii "M" (Pozn. jde o kategorii her, které jsou určeny osobám od 17 let, spadají sem hry s násilnějším, erotičtějším obsahem nebo vulgárnějšími dialogy). Doposud je vše v pořádku. Také bychom vás rádi ujistili, že se snažíme zachovat hru věrnou postavám a stylu humoru,takže je to vždy trochu nevyzpytatelné.

V jakém stádiu se hra nyní nachází a kdy ji můžeme očekávat v obchodech?

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude bude v obchodech někdy ke konci roku 2004.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Děkujeme za rozhovor. Chtěl byste ještě něco dodat?

Už se nemůžeme dočkat, co všichni ti fanouškové původních LSL her řeknou na naše dílo. Jsme si vědomi, že máme v rukách něco speciálního, něco zvláštního. Bude zajímavé sledovat, co si naše dvě hlavní skupiny publika o hře myslí, tedy ti, co jsou LSL oddáni a pak ti mladí, kteří o LSL nikdy neslyšeli. Doufáme, že se svým skvělým dílem, skvělými postavičkami, skvělou hratelností a zábavným erotickým dováděním, dostatečně uspokojíme všechny. Udělejme pak ještě jedno interview, až hra vyjde, co říkáte?

Související články: Novinky, Screenshoty,
Zdroj: interview vzniklo díky partnerské spolupráci se serverem GGMania

Korgull
Korgull spatřil světlo světa před více než 25 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandago, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí (všechny články autora)

 
 
Korgull

Nejnovější články