Studio Dreadlocks, které za stylově vyhlížející hrou stojí, čerpá nejenom z kyberpunkové klasiky, ale též z více jak miliónu korun, které vývojáři vybrali na Kickstarteru a PayPalu. Šéf vývoje Honza Jirkovský nám přišel povykládat, jak na tom Dex momentálně je, jak se autoři vypořádali s vybranými financemi, a kdy můžeme očekávat hotovou hru.
V rozhovoru se také dozvíte, jak se pětičlenné české studio snaží prosadit v zahraničí, a jak namáhavé je udělat RPG, aby dávalo po všech stránkách smysl a nečouhala mu sláma z bot. Honza, který má na svědomí třeba příběhovou část Miner Wars, získal během vývoje neocenitelné zkušenosti a na vývoj her se nyní dívá trochu jinak. Necelá půl hodina jeho povídání je zajímavá jak pro hráče, tak může inspirovat další české vývojáře, kteří se perou o své místo na slunci.
Video můžete, společně s dalšími videomateriály, sledovat i na našem YouTube kanále.