Autor: Dyler Publikováno: 7.září 2004 |
![]() ![]() ![]() exkluzivní obrázky El Matador je taktická akce se stealth prvky. To znamená, že taktický boj a akce tady bude zastoupeny v mnohem vyšší míře než ve zmíněných titulech. Sicarios mají přísnou hierarchii, stejně jako celá narkomafie. Nejvyšší bossové a narkobaroni mají své pobočníky a ti zase ovládají šéfy jednotlivých gangů. Mezi gangy panuje silný konkurenční boj a jsou ochotni udělat cokoli, aby v něm zvítězili. Celou tuto hierarchii jsme převedli do hry. Nepřítel využívá výhod prostředí a navzájem se kryje. Zatímco vy jste vázáni jedním dotěrným střelcem, dva jiní se vám pokusí dostat do zad a podobně. V El Matador budete bojovat se skutečným protivníkem, který myslí jako skutečný zabiják a samozřejmě se můžete dostat i do střetu s vyššími bossy. ![]() Způsobem hraní ovlivníte pouze to, jak překonáte danou situaci. Pokud někomu vyhovuje přímý boj, má ho mít a naopak, když vám po předchozí přestřelce dojde munice, můžete se protivníkovi nepozorovaně vyhnout. Samotné jádro příběhu jako takové neovlivníte, přestože možnost volby zde existovat bude, ale to až v samotném závěru. Z toho plyne, že El Matador má více než jeden konec. Hra je vyvíjena primárně pouze na PC, nebo počítáte i s portem na konzole? A když už jsme u toho, jak vlastně vidíte souboj PC vs. konzole? Hra je souběžně vyvíjena pro PC a Microsoft X-Box, takže se mohou těšit i majitelé této konzole. Jinak náš postoj k válce platforem je vcelku neutrální. Jsme jako výrobci paliva, kteří se snaží dát zákazníkovi to nejlepší a neřeší, jaké auto vlastní. Důležitá je radost z jízdy. ![]() ![]() ![]() exkluzivní obrázky El Matador běží na engine Typhoon 2 - umožňuje nějaké specialitky oproti konkurenčním technologiím? Za rok, kdy má hra vyjít, už budou technologie zase o krok dál... Buďte bez obav. Technologicky zvládá Typhoon všechny vymoženosti grafických karet poslední generace a je srovnatelný se světovou špičkou. Nemá cenu zacházet do technických detailů. Stačí říci, že grafika bude vynikající, je zde přítomnost kompletního fyzikálního modelu, metaanimací postav a obličejů nebo vlivy materiálů jak pro pohyb, tak pro dopady střel jak po stránce akustické, tak i vizuální. Koneckonců předpokládáme, že nedávno uvolněné ukázky vás o kvalitách engine přesvědčily. Podle prvních screenshotů to vypadalo, že jste se zčásti nechali inspirovat sériemi Grand Theft Auto nebo Driver. Můžeme se těšit na nějakou spojitost s těmito hrami, například svobodným pohybem po městě? ![]() Plánujete lokalizací El Matadoru do češtiny? Cenega Publishing počítá s kompletní českou lokalizací hry. Váš předchozí projekt, Korea: Forgotten Conflict, byl ve světě přijat s mírnými rozpaky. Proč myslíte, že tomu tak bylo? Korea je dobrá hra, která obstála v konkurenci podobných her a umožnila nám ukázat, že umíme odvést kvalitní práci. Nebýt toho, nebyl by ani El Matador. Korea byla hodnocena hráči i médii nadprůměrně, ale očekávat, že bude světovým trhákem, by bylo asi trochu naivní. Vystoupat na pomyslný vrchol není snadné, ale s každým dalším krokem se k němu blížíme. ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry najdete v naší sekci screenshotů Jak to vypadá s vašimi ostatními projekty? Pokud se rýsuje něco dalšího na obzoru, můžete prozradit, o jaký žánr se bude tentokrát jednat? Máme několik rozpracovaných témat, která je potřeba dotáhnout do konečné podoby. Předpokládáme, že koncem tohoto roku už budeme mít jasno a začneme s přípravami. Chcete něco vzkázat našim čtenářům na závěr? ![]() Stáhněte si: E3 trailer Související články: Novinky, Rozhovor s Plastic Reality Technologies |
Dyler | |
autor je redaktorem magazínu GameCentrum.net |