| Autor: Korgull Publikováno: 24. dubna 2004 |
Zaujala vás válečná strategie Blitzkrieg? Pokud ano, pak se již asi nemůžete dočkat jejího pokračování - Blitzkrieg II, které společnost Nival Interactive usilovně připravuje. Zajímají-li vás podrobnosti o této hře, přečtěte si následující rozhovor. Na otázky odpovídala tisková manažerka společnosti Nival Interactive - Larisa Baklanova. Představte se nám trochu a řekněte našim čtenářům, jaká je vaše pozice na projektu Blitzkrieg II? Snažíme se dát hráčům maximální strategickou volnost. V Blitzkrieg II bude úspěšné dokončení mise ovlivňovat vaše další bitvy a podniky, což například znamená, že eliminování nebo ukořistění nepřátelského letiště, hráčům poskytne možnost povolat leteckou podporu a další výhody. Dále stojí za zmínku i větší rozmanitost jednotek a možnost zažádat si o pozemní posily.
Blitzkrieg II prezentuje také některé skutečné historické hrdiny, kteří se hry zúčastní buď jako velice zkušené jednotky, anebo navýší bojové schopnosti vaší armády. Úplně nový 3D engine hru pozdvihne nejen co do vzhledu, ale také co do hratelnosti. Hráči budou moci mezi sebou bojovat prostřednictvím samostatného multiplayerového serveru i na lokální síti. Jsou zde ještě i další nové nápady, co do hry zařadit. Některé z nich budou odhaleny v dalších odpovědích na otázky, jiné jsou pro tuto chvíli ještě tajné, takže vás jimi překvapíme později :) Byli jste spokojeni s reakcemi na původní hru?
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Také jsme do hry přidali více prvků RPG. Objeví se zde tentokrát skuteční historičtí vůdcové (řekněme např., Peter Churchill) a také některé skutečné elitní jednotky (USA 101 Airborne Division, Commandos atd.), které hráč bude moci využít v určitých misích. Některé z těchto speciálních jednotek jsou součástí bonusu za úspěch na bojišti. V Blitzkriegu bude docházet také k bitvám na pobřeží. Budete proto pro své účely moci použít i zbraně na spřátelených lodích. Budou hráči v Blitzkrieg II moci stavět jednotky? Možnost budovat jednotky je zajímavým prvkem, ale v Blitzkriegu by to narušilo původní koncept. Jednou z hlavních věcí, které Blitzkrieg II přejal z původní hry, je její historická autentičnost. Ve SKUTEČNÉ válce důstojníci nemohli jen tak "ze vzduchu" vyčarovat více tanků, aby porazili nepřítele. Museli si poradit s určitými jednotkami a vybavením, které právě měli. To je také to, proč některé z nich nazýváme velkými stratégy! Nicméně, Blitzkrieg II bude nadále hráčům poskytovat některé další prostředky: budou si moci zavolat pro posily, jejichž množství a pozice jsou proměnné. Takže by se dalo říci, že jsme strategickou stránku hry prohloubili, ale stále jsme hru udrželi v rámci historické správnosti. Kromě toho, domnívám se, že by ženci v Blitzkriegu vypadali poněkud legračně :)
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Můžete nám trochu více přiblížit výše zmíněné hrdiny?
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Budou oproti předchozí hře nějak vylepšeny efekty, interface a navádění (pathfinding)? Pokud ano, jak? Pokud jde o grafickou stránku, všechno to bude ve 3D. Co se týče interface, ten bude vylepšen tak, aby byl ergonomičtější a snadno použitelný. A konečně ve věci navádění (pathfinding), také tomu budeme věnovat pozornost. Rozumějte, i když se jedna samotná jednotka přemístila na místo určení bez problémů, kdyby jich bylo více, mohlo by to někdy vést k "dopravní zácpě". Tyto jednotky budou vlastně vypočítávat nejkratší a nejrychlejší cestu na místo určení. Jednou z dalších funkcí vztahujících se k navádějí je i to, že se formace jednotek budou pohybovat stejně rychle (řekněme, že tanky zpomalí, aby nepředběhly pěchotu). Když si to bude hráč přát, formace a jednotky budou moci zaujmout tu nejlepší pozici pro bojovou situaci automaticky. Můžete nám říci něco o multiplayeru?
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Mohou hráči očekávat velké změny v grafickém provedení? Bude zde nějaká možnost přibližování kamery? Bude zde i funkce přibližování/oddalování kamery, takže budete moci zkoumat krajinu z jakékoliv vzdálenosti. Hráčům tato věc pomůže hýbat s měřítkem od taktického ke strategickému plánování a netřeba asi zdůrazňovat možnost užít si plně panorama bitvy. Jaké mají být požadavky na systém?
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Další ukázky naleznete v sekci screenshotů Bude ještě před vydáním hry vypuštěno její hratelné demo? Související články: Novinky, Screenshoty, |
| Korgull | |
| Korgull spatřil světlo světa před více než 25 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandago, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí (všechny články autora) |